رئیس اداره تبلیغات اسلامی کنارک:

راهپیمایی اعتراضی در محکومیت اغتشاشات اخیر در کنارک برگزار می‌شود

17 دی 1396 ساعت 11:33

رئیس اداره تبلیغات اسلامی کنارک گفت: در راستای محکوم کردن اغتشاشات اخیر روز دوشنبه هفته جاری در شهرستان کنارک راهپیمایی با حضور پرشور مردم برگزار خواهد شد.


به گزارش چهاربهاران، حجت‌الاسلام عید محمد سارانی با اشاره به برخی تحرکات ناهنجار و شعارهای ساختارشکنانه در روزهای اخیر، اظهار کرد: به همین منظور و در راستای محکومیت این حرکت تظاهرات و راهپیمایی های اعتراضی به این حرکات در شهرستان کنارک برگزار می شود.

وی با محکومیت تعرض به مقدسات و تخریب بیت‌المال و ایجاد ناامنی همراه با شعارهای هنجارشکنانه و بی‌حرمتی به خون پاک شهدا، یادآورشد: مردم برای پاسداری از انقلاب اسلامی و دفاع از خون پاک شهدا تا آخرین نفس و تا آخرین قدم ایستاده اند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی کنارک بیان کرد: اغتشاشات و آشوب‌گری‌های اخیر عملی ضد دین و ضد انقلابی و حرمت شکنی نسبت به ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب بود که خود بیانگر عمق توطئه و فتنه از سوی دشمنان قسم خورده نظام مقدس جمهوری اسلامی به ویژه صهیونیست و آمریکا و برخی از دولت های مزدور منطقه مثل عربستان سعودی می‌باشد.

وی ضمن محکوم کردن اغتشاشات چند روز اخیر گفت: این عمل دشمنان اسلام گستاخی فتنه گران ضد انقلاب و سلطه طلب را نشان داد.

حجت الاسلام سارانی خاطرنشان کرد: در راستای محکوم کردن اغتشاشات اخیر روز دوشنبه(فردا) ساعت ۹:۳۰ صبح در شهرستان کنارک هم نیز همزمان با سراسر کشور راهپیمایی با حضور پرشور مردم برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/خ


کد مطلب: 450965

آدرس مطلب: https://www.4baharan.ir/news/450965/راهپیمایی-اعتراضی-محکومیت-اغتشاشات-اخیر-کنارک-برگزار-می-شود

چهاربهاران
  https://www.4baharan.ir