۰
مدیر انجمن اهل قلم بلوچ چابهار؛

حجاب در اسلام به دلیل ارزش بالای زن است

مولوی اهل سنت چابهار گفت: خداوند حجاب را به علت بالا بودن ارزش زن قرار داده است و ارزش یک بانوی با ججاب در جامعه خیلی بیشتر از زن بی حجاب است.
حجاب در اسلام به دلیل ارزش بالای زن است
سید محمد درتکیده به مناسبت سال روز کشف حجاب توسط رضاخان در گفت و گو با چهاربهاران اظهار کرد: با توجه به آیات الهی قرآن حجاب بر زن مسلمان واجب است و پوشش چادر ابزاری برای حفظ مقام والای زنان قرار داده شده است.
​وی با اشاره به هجوم نرم دشمن برای کشف حجاب و تهاجم فرهنگی در فضای مجازی افزود: امروزه در شبکه های اجتماعی و به خصوص اینستاگرام شاهد شیوع آفت بی حجابی هستید به طوری که این شبکه عاملی برای خودنمایی شده است که شیوع بی حجابی و بی بند و باری را در پی دارد.
​مولوی درتکیده ضمن توصیه به زنان برای استفاده از چادر تصریح کرد: امروزه بهانه های مختلفی از قبیل اینکه دل زن باید پایبند به حفظ خود باشد و چادر فقط حجاب نیست در میان بانوان گسترده شده در صورتی که بر طبق روایات و آیات الهی قرآن استفاده از چادر اساس و پایه حفظ حجاب در زنان محسوب می شود و یک زن مسلمان واقعی باید به این مقوله توجه کند.
​مدیر انجمن اهل قلم بلوچ تاکید کرد: همان گونه که تاریخ نوشته است کشف حجاب توسط رضاخان با توطئه و دسیسه انگلیس و یهودیت صورت گرفته است، یهودی که طبق قرآن دشمن اول ما مسلمانان در جهان می باشد و همواره درصدد نابودی اسلام از طریق مختلف من جمله حجاب است.
​وی حجاب را زیبایی زن عنوان کرد و خاطرنشان کرد: یقینا امروز به دلیل تهاجم فرهنگی از طریق شبکه های اجتماعی اینستاگرام و تلگرام  باید مردم به صورت خودجوش با افرادی که اقدام به انتشار مطالب ضد دینی و اخلاقی می کنند مقابله کرده و محیط مجازی را به سمت دستورات خداوند من جمله علم، مشورت، دین، طبیعت و به نوعی ارتباطات خویشاوندی و خبری گسترده کنند.
​انتهای پیام/ک
يکشنبه ۱۷ دی ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۲۹
کد مطلب: 450964
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *