مدیر انجمن اهل قلم بلوچ چابهار؛

حجاب در اسلام به دلیل ارزش بالای زن است

17 دی 1396 ساعت 11:29

مولوی اهل سنت چابهار گفت: خداوند حجاب را به علت بالا بودن ارزش زن قرار داده است و ارزش یک بانوی با ججاب در جامعه خیلی بیشتر از زن بی حجاب است.


سید محمد درتکیده به مناسبت سال روز کشف حجاب توسط رضاخان در گفت و گو با چهاربهاران اظهار کرد: با توجه به آیات الهی قرآن حجاب بر زن مسلمان واجب است و پوشش چادر ابزاری برای حفظ مقام والای زنان قرار داده شده است.
​وی با اشاره به هجوم نرم دشمن برای کشف حجاب و تهاجم فرهنگی در فضای مجازی افزود: امروزه در شبکه های اجتماعی و به خصوص اینستاگرام شاهد شیوع آفت بی حجابی هستید به طوری که این شبکه عاملی برای خودنمایی شده است که شیوع بی حجابی و بی بند و باری را در پی دارد.
​مولوی درتکیده ضمن توصیه به زنان برای استفاده از چادر تصریح کرد: امروزه بهانه های مختلفی از قبیل اینکه دل زن باید پایبند به حفظ خود باشد و چادر فقط حجاب نیست در میان بانوان گسترده شده در صورتی که بر طبق روایات و آیات الهی قرآن استفاده از چادر اساس و پایه حفظ حجاب در زنان محسوب می شود و یک زن مسلمان واقعی باید به این مقوله توجه کند.
​مدیر انجمن اهل قلم بلوچ تاکید کرد: همان گونه که تاریخ نوشته است کشف حجاب توسط رضاخان با توطئه و دسیسه انگلیس و یهودیت صورت گرفته است، یهودی که طبق قرآن دشمن اول ما مسلمانان در جهان می باشد و همواره درصدد نابودی اسلام از طریق مختلف من جمله حجاب است.
​وی حجاب را زیبایی زن عنوان کرد و خاطرنشان کرد: یقینا امروز به دلیل تهاجم فرهنگی از طریق شبکه های اجتماعی اینستاگرام و تلگرام  باید مردم به صورت خودجوش با افرادی که اقدام به انتشار مطالب ضد دینی و اخلاقی می کنند مقابله کرده و محیط مجازی را به سمت دستورات خداوند من جمله علم، مشورت، دین، طبیعت و به نوعی ارتباطات خویشاوندی و خبری گسترده کنند.
​انتهای پیام/ک


کد مطلب: 450964

آدرس مطلب: https://www.4baharan.ir/news/450964/حجاب-اسلام-دلیل-ارزش-بالای-زن

چهاربهاران
  https://www.4baharan.ir