۰
امام جمعه چابهار در خطبه نماز جمعه امروز؛

مسئولین دانشگاه چابهار از تربیت دانشجوی ضد انقلابی خجالت بکشند/ روحانی از رویه اقتصاد لیبرالی خود دست بردارد

امام جمعه چابهار گفت: دانشجوی دانشگاه ملی چابهار که شعارهای ضد انقلابی در شهر سر می داد مایه تاسف ما است و مسئولین این دانشگاه باید با تربیت چنین افرادی شرمنده و خجالت زده باشند.
مسئولین دانشگاه چابهار از تربیت دانشجوی ضد انقلابی خجالت بکشند/ روحانی از رویه اقتصاد لیبرالی خود دست بردارد
به گزارش چهاربهاران حجت الاسلام و المسلمین سید محمد موسوی در خطبه های نماز جمعه امروز خود با نارضایتی از برخی شعاردهندگان چند روز قبل اظهار کرد: از دانشگاه چابهار کسانی باید بیایند علیه رهبری و نظام شعار دهند و به ارزش های انقلاب جسارت کنند مسئولین دانشگاه چابهار خجالت بکشند آن هم یک دانشگاهی که ملی است که از این کلاس درس ها مفسدانی بیرون بیایند که دل آل سعود را شاد کنند مسئولین دانشگاه چابهار باید در روش خود تجدید نظر کنند.
​وی با اشاره به شعارهای برخی فریب خوردگان افزود: این ها شعارهای صدامی را در خیابان های چابهار می دهند یک عده حقوق هیئت علمی را می گیرند ولی به فکر تربیت نسل آینده کشور نباشند و این مایه ننگ و شرمندگی ما است که چنین اتفاقی افتاده است.
​امام جمعه چابهار از دانشجوی شهید انقلابی یاد کرد که کلاس دانشگاه خود را برای دفاع از انقلاب در میدان های نبرد رها کرد و تصریح کرد: شهید دانشجو حسین علم الهدی در سال 59 کلاس های درس را کنار گذاشت و به جنگ با صدام رفتند که به همراه دوستان دانشجویش دشمن را در هویزه به عقب برمی گرداند و در 16 دی به شهادت می رسند و امروز به این ها می گوییم شرمنده ایم که چنین اتفاقی را در چابهار شاهد بودیم.
​وی با اشاره به ربوی بودن اقتصاد در کشور ما تشریح کرد: اگر مشکل اقتصادی داریم دلیلش اقتصاد لیبرالی و ربوی است که در کشور حاکم می باشد راه نجات اقتصاد ما همان است که مقام معظم رهبری فرمود، آقای روحانی مردم مشکل دارند چرا می گویید باید این کار بشود و باید آن کار بشود شما مطالبه گر نیستید شما باید پاسخگو باشید مردم از گرانی ناراضی اند دلیل مشکلات اقتصادی شما هستید.
​حجت الاسلام موسوی ادامه داد: برخی مسئولین مانند فلان وزیر که چهار هزار میلیارد تومان سرمایه دارند وقتی در مملکت پست هایی می گیرند آیا به فکر جمع کردن اموالند یا دادرسی به مردم، اگر به فکر مردمند چرا داد مردم درآمده است.
​وی ضمن یادآوری فتنه 88 خاطرنشان کرد: کسانی که در راس فتنه 88 بودند در مدت 8 سال پست های مهم مملکتی را در دست داشتند، هیچ گاه نباید از حیله دشمن غافل شد و همواره باید دوراندیش بود حتی در قضیه برجام می گفتند ما به برجام خوشبین هستیم و دیدیم که با پشت کردن دشمن به قراردادهای شان چگونه کاسه و کوزه خود را جمع کردند و درمانده ماندند.
​وی اظهارات گرانقدر مقام معظم رهبری در خصوص خوشبین نبودن به برجام را متذکر شد و تاکید کرد: غفلت دولت در خصوص برجام باعث بروز بی برنامگی در روند اقتصادی کشور شد تنها در اقتصاد به دشمن اعتماد کردند و در همین زمینه هم ضربه خوردند.
​یار دیرین امام راحل (ره) اتفاقات روزهای قبل در کشور را عملیات روانی دشمن برای تغییر اذعان عمومی دنیا از قضیه فلسطین دانست و خاطرنشان کرد: بعد از اینکه رئیس جمهور ملعون آمریکا فلسطین را پایتخت اسرائیل اعلام کرد با نظر منفی سازمان ملل و شورای امنیت برای تصویب این تصمیم آمریکا و همچنین نفرت جهان از این اقدام ترامپ، دشمنان لازم دیدند تا ایران را که در این قائله پیروز میدان است به صورت رسانه ای و با فتنه ای دیگر آسیب بزنند و در این جا یک عده ساده لوح با گول خوردن از آمریکا چنین فضایی ایجاد کردند.
​وی ضمن سرزنش کسانی که پرچم کشور را آتش زدند خاطرنشان کرد: این ها همان دانشجویان وهابی و آمریکایی هستند که نام الله را بر روی پرچم کشور آتش زدند و در این جا باید از نیروهای سپاه، انتظامی، اطلاعاتی و بسیج تشکر کرد که با شناسایی خوب خود این فتنه را خاموش کردند.
​انتهای پیام/ک
جمعه ۱۵ دی ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۱۰
کد مطلب: 450959
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *