۰
پدر شهید در چابهار عنوان کرد؛

ماهی گرفتن آل سعود در آب گل آلود اعتراضات بر حق مردمی

پدر شهید حامد بزی در چابهار گفت: با توجه به دشمنان بی شماری که کشورمان دارد جایز نیست اعتراضات چنینی شکل بگیرد و دولت باید با تغییر رویه کنونی خود مقدمات بهبود بهتر وضعیت اقتصادی کشور را حل و فصل کند.
ماهی گرفتن آل سعود در آب گل آلود اعتراضات بر حق مردمی
جانباز علی بزی که فرزند جوانش حامد بزی در سال 92 در عملیات گروهک تروریستی حرکت انصار در چابهار به شهادت رسیده است در گفت وگو اختصاصی با چهاربهاران اظهار کرد: آل سعود و دشمنان قسم خورده کشور که به کودکان در رحم مادران در کشورهای عربی رحم نکردند امروز دایه مهربان تر از مادر مردم کشورمان شده اند و به عناوین مختلف اعلام حمایت می کنند، حمایتی که پشت بند آن چنگال ها و دندان های آغشته به خون اسرائیلی و آمریکایی است.
​وی بااشاره به ناامنی چند ساله سوریه افزود: در سوریه هم به همین شکل اعتراضات مردمی برای مشکلات معیشتی شکل گرفت ولی بعدا با هدایت اسرائیل و آمریکا تبدیل به تغییر حکومت شد بدین گونه که اوضاع اقتصادی خوبی به دست نیامد بلکه باعث شد تا مال، زن و فرزندانشان هم نابود و به تاراج برده شود.
​وی رفع مشکلات اقتصادی در کشور را نیازمند تغییر رویه دولت به سوی اقتصاد مقاومتی دانست و ادامه داد: فرماندار و نماینده مردم چابهار در مجلس شورای اسلامی وظیفه حل مشکلات اقتصادی مردم چابهار را دارند اگر مشکلی در شهر وجود دارد باید جوابگو باشند در غیر اینصورت به حقوق مردم خیانت کرده اند.
​پدر شهید حامد بزی تصریح کرد: یقینا اگر تولید داخلی حمایت شود علاوه بر اینکه قیمت اجناس در کشور پایین می آید در کنار آن ارز از کشور خارج نخواهد شد و ارزش پولی ایران بالا رفته و دیگر نیازی به کالاهای کشور های دیگر نیست؛ خیلی بی شرمانه است با این همه سرمایه های مالی و انسانی در کشور مجبور به دست درازی برای گرفتن کالا از کشور های دیگر بود.
​وی بااشاره به تجمعات و اغتشاشات چند روز قبل کشور تشریح کرد: یقینا مردم آگاه و بیدار کشور اقداماتی مانند آتش زدن اتوبوس، خودروی آتش نشانی، موتورسیکلت، بانک و اموال عمومی را محکوم کرده و چنین اقداماتی را دست نشانده عوامل موساد و سازمان های جنایتکارانه آمریکا، اسرائیل و آل سعود خواهند دانست.
​انتهای پیام/ک
سه شنبه ۱۲ دی ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۵۷
کد مطلب: 450950
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *