حشره در غذای تخصصی ترین دانشگاه دریانوردی کشور

6 دی 1396 ساعت 13:52

دانشجویان دانشگاه دریانوردی چابهار با انتشار عکسی در فضای مجازی مدعی وجود حشره در غذای تخصصی ترین دانشگاه دریانوردی کشور شدند.


مسئول امور دانشجویی دانشگاه دریانوردی در گفت و گو با چهاربهاران اظهار کرد: غذای سلف دانشگاه بوسیله شرکت های مربوطه تهیه و بین دانشجویان توزیع می شود بر این مبنا روزانه هزینه های میلیونی برای تهیه غذاهای مختلف توسط دانشگاه به این شرکت ها پرداخت می شود.
​امین ساعد افزود: بعد از انتشار تصویری در فضای مجازی مبنی بر پیدا شدن حشره در غذای دانشجویان، در حال حاضر پیگیری و بررسی این مورد به صورت ویژه در دستور کار قرار گرفته است و این در حالی ست که مسئولین مربوطه دانشگاه نظارت دقیقی بر تهیه و توزیع غذا داشته اند.
​ وی با اشاره به بررسی های اولیه این موضوع عنوان کرد: در پیگیری های اولیه مشخص شد که عکس مربوطه از داخل سلف گرفته نشده است چنانچه غذا مربوط به شام سلف بوده است ولی عکس از غذا بعد از انتقال از سلف و قرار گرفتن در فضای باز دانشگاه و ورود غذا به داخل خوابگاه های دانشجویی برداشته شده است.
​مسئول امور دانشجویی تخصصی ترین دانشگاه دریانوردی در تنها بندر اقیانوسی کشور ادامه داد: اگر بعد از بررسی ها مشخص شود چنین چیزی صحت دارد مسلما برخورد قاطعانه با شرکت مذکور خواهد شد.
​ساعد خاطرنشان کرد: در حال حاضر سلف جدید دانشگاه دریانوردی چابهار برای ارائه خدمات بهتر به دانشجویان در حال اتمام ساخت می باشد و تا پایان سال به بهره برداری و افتتاح خواهد رسید.
​وی تاکید کرد: دانشجویانی که تاکنون با چنین مواردی مواجه شده اند می توانند با مراجعه به دفتر امور دانشجویی اعلام شکایت کنند.
​انتهای پیام/ک


کد مطلب: 450911

آدرس مطلب: https://www.4baharan.ir/news/450911/حشره-غذای-تخصصی-ترین-دانشگاه-دریانوردی-کشور

چهاربهاران
  https://www.4baharan.ir