۰
امام جمعه موقت اهل سنت چابهار:

سالروز آزاد سازی حلب نماد اتحاد کشورهای است

امام جمعه موقت اهل سنت چابهار گفت: پنج شنبه سالروز آزاد سازی حلب است و کشورهای ایران و لبنان با کمک نیروهای نظامی به سوریه توانستند حلب را از شر تروریست های تکفیری آزاد کنند و این به برکت اتحاد اسلامی می باشد.
سالروز آزاد سازی حلب نماد اتحاد کشورهای است
مولوی عبدالواحد بزرگزاده در گفت و گو با چهاربهاران اظهار کرد: توصیه من به کشورهای اسلامی این است که اگر می خواهند قدرت دنیا باشند باید اتحاد و انسجام داشته باشند تا کشورهای کفر دنیا نتوانند از منابع طبیعی و خدادادی کشورهای اسلامی بهره وری و تجاوز کنند.
​وی با اشاره به شهدای ایران و لبنان در آزاد سازی حلب در سوریه افزود: شهر حلب با کمک نیروهای نظامی ایران و لبنان از دست تکفیری ها رها شد؛ تکفیری هایی که گول عوامل کفر را خوردند و برادران دینی خود را با شست و شوی مغزی و مذاهب غیراسلامی به قتل رساندند که جزایشان را در آخرت خواهند دید.
​مولوی بزرگزاده ادامه داد: همه مطلع اند که اسلام دین آخر الهی ست و مسلمانان کشورهای خاورمیانه پرچمدار این دین الهی می باشند از این رو کشورهای کفر هر روز با حیله ای جدید در صدد ضعیف کردن مسلمانانند تا اسلام قدرتمند نشود از این رو تنها راه مقابله با آنان اتحاد و تعامل است همانطور که در سوریه مشاهده شد.
​امام جمعه موقت اهل سنت چابهار عنوان کرد: آمریکا و اسرائیل دشمنان بزرگ مسلمانان می باشند همانطور که در ماه های گذشته مشاهده شد چه در عراق و سوریه و چه در میانمار وقتی که کودکان را از رحم مادران بیرون می کشیدند و یا وقتی که جمعیت را زنده در آتش می سوزاندند هیچ واکنشی از خود نشان نمی دادند.
​وی خاطرنشان کرد: وقتی در جایی اختلاف، تفرقه و جنگ به وجود می آید به دنبال آن قحطی، کمبود، فقر، ناامنی و افزایش بیماری ها حادث می شود و خوشبختانه کشور ما به برکت توجه الهی و اقدامات بزرگ سپاه در امنیت قرار دارد و حتی کشورهای اسلامی دیگر مانند سوریه، عراق و یمن از لوث تروریست های تکفیری ایمن شدند.
​انتهای پیام/ک 
سه شنبه ۵ دی ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۳۸
کد مطلب: 450903
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *