۰

برگزاری مسابقات دانش آموزی پرتاب موشک های آبی در شهرستان چابهار

مسابقات دانش آموزی پرتاب موشک های آبی در جهت افزایش مهارت های علمی و عملی در شهرستان چابهار برگزار گردید.
برگزاری مسابقات دانش آموزی پرتاب موشک های آبی در شهرستان چابهار
به گزارش چهاربهاران معاون مدیرکل و مدیرآموزش و پرورش شهرستان چابهار در حاشیه این مسابقات اظهار کرد: از اهداف اصلی این مسابقات سوق دادن بیشتر دانش آموزان به فضای علمی، عملی و افزایش مهارت های دست ورزی می باشد.
حسن نورورزی با بیان اینکه مسابقات و جشنواره های علمی باعث افزایش شور و نشاط در دانش آموزان و جامعه می شود افزود: دانش آموزان این منطقه دارای خلاقیت واستعدادهای درخشانی هستند که با توجه ویژه و هدایت آنان می توان به موفقیت های شگرفی دست یافت.
وی در تشریح جزئیات این مسابقه عنوان کرد: از نقاط قابل توجه این مسابقات، طراحی، تولید و ساخت لانچرها و امکانات لازم برای پرتاب موشک ها توسط تیم های جوان هنرستان های فنی و حرفه ای و کاردانش می باشد که باید از زحمات کلیه دانش آموزان، همکاران و دست اندرکاران برگزاری این مسابقات قدردانی کرد.
نوروزی خاطرنشان کرد: در این دوره از مسابقات 23 تیم دانش آموزی دختر و پسر حضور داشتند، که موشک های آبی ساخته شده به وسیله بطری های خالی نوشابه، مقوا، رنگ و چترهای پارچه ای را با فشار هوای متراکم و رها کردن در آسمان به پرواز درآوردند.
​معاون مدیرکل و مدیر آموزش و پرورش چابهار عنوان کرد: برگزاری چنین مسابقاتی که جنبه غیرتئوری دارد باعث انتقال مفاهیم درسی از خواندن به عمل در ذهن دانش آموز شده و مقدمات ابداع و سازندگی را در دوران بعد از فراغت از تحصیل و ورود به عرصه سازندگی در بین جوانان کشورمان فراهم می کند.
​انتهای پیام/ک
پنجشنبه ۲۳ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۴۲
کد مطلب: 450816
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *