۰

حضور دانشگاه دریانوردی و علوم دریایی چابهار در هجدهمین نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی، فنآوری و فن بازار

«دانشگاه دریانوردی و علوم دریایی چابهار» به عنوان «قطب علمی دریانوردی» کشور نیز بر اساس روال سال های گذشته و سیاست های کلان پژوهشی اش، برای ارائه تازه ترین دستاوردهای پژوهشی خود در این نمایشگاه حضوری پررنگ خواهد داشت.
حضور دانشگاه دریانوردی و علوم دریایی چابهار در هجدهمین نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی، فنآوری و فن بازار
به گزارش چهاربهاران، رویدادهای پژوهشی و فناوری‌ کشور، سالانه با حضور جمع زیادی از دانشگاه های دولتی و غیردولتی، دانشگاه آزاد اسلامی، پژوهشگاه ها، پارک های علم و فناوری، مراکز رشد و شرکت های توانمند داخلی و خارجی برپا می شود.

برپایی این نمایشگاه فرصت خوبی است تا فعالین این حوزه، دستاوردها و خدمات خود را در معرض بازدید استادان، دانشجویان، سرمایه گذاران، دست اندرکاران و متخصصان این عرصه قرار دهند و با در نظر گرفتن روند تقاضای بازارها و سمت و سوی رشد این عرصه، فعالیت ها و فرآورده های آتی خود را معرفی کنند.

مراسم افتتاحیه هجدهمین نمایشگاه دستاوردهای پژوهش، فناوری و فن بازار روز چهارشنبه 22 آذر از ساعت ۱۰ تا ۱۲ در محل سالن کنفرانس شماره ۱ نمایشگاه بین المللی تهران منعقد خواهد بود.

 هجدهمین نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی، فنآوری و فن بازار مصادف با ایام هفته پژوهش در تاریخ ۲۲ تا ۲۶ آذرماه ۹۶ در محل دائمی نمایشگاه بین المللی تهران و با شعار محوری «پژوهش تقاضامحور و تجاری سازی فنآوری زیربنای تولید و اشتغال» برگزار می شود.

 
سه شنبه ۲۱ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۲۷
کد مطلب: 450797
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *