۰

کشف 300 تن برنج فاقد مجوز گمرکی در بندر چابهار

ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی در بازرسی از یک انبار در شهرستان چابهار، 300 تن برنج فاقدمجوزبه ارزش 20 میلیارد ریال را کشف کردند. 
کشف 300 تن برنج فاقد مجوز گمرکی در بندر چابهار
به گزارش چهاربهاران فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان اظهار کرد: در راستاي اجراي طرح ارتقاء امنيت اجتماعي و تشديد مبارزه با قاچاق کالا، ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی پس از کسب خبري مبني بر فعاليت فردي سودجو در دپو برنج فاقد مجوز در يکي از محله های شهرستان چابهار، رسيدگي به موضوع به صورت ويژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.
سردار محمد قنبری افزود: تیم های تخصصی پلیس با اشراف اطلاعاتی، انبار دپو برنج های قاچاق را شناسایی کرده و برای بررسی صحت و سقم موضوع به مکان مورد نظر رفتند.
این مقام ارشد انتظامی تصریح کرد: ماموران در بازرسی از این مکان 300 تن برنج فاقد مجوز به ارزش 20 میلیارد ریال کشف و در این زمینه یک متهم را نیز دستگیر کردند.
فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان در پايان سخنان خود از شهروندان خواست؛ با توجه به اين که ورود کالاي قاچاق موجب رکود توليد داخلي و عدم سرمايه گذاري و در نتيجه افزايش بيکاري مي شود در صورت مشاهده موارد مشکوک مراتب را از طریق تلفن 110 به پلیس اطلاع رسانی کنند.
انتهای پیام/ک
سه شنبه ۲۱ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۴۲
کد مطلب: 450794
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *