۰
رئیس اداره میراث فرهنگی چابهار خبر داد:

کمبود زیرساخت های رفاهی مخصوص بانوان در چابهار

رئیس اداره میراث فرهنگی چابهار گفت: شهر گردشگری چابهار از کمبود امکانات و زیرساخت های لازم رفاهی و تفریحی برای بانوان رنج می برد.
کمبود زیرساخت های رفاهی مخصوص بانوان در چابهار
به گزارش چهاربهاران عبدالحمید بلوچ زاده در دیدار با نماینده مردم چابهار در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: مشکلات گردشگری چابهار و کنارک با اجرای طرح توسعه سواحل مکران حل می شود ولی هنوز خبری از آغاز این طرح نیست و اجرای این پروژه بزرگ منطقه ای باید به طور جدی دنبال شود.
وی با اشاره به کمبود زیرساخت های لازم در زمینه گردشگری افزود: برای جذب گردشگر باید زیرساخت های لازم با کمک سایر ارگان های زیر ربط مانند راه و شهرسازی، شهرداری و بنیاد مسکن فراهم شوند.
وی جاذبه های سواحل مکران را فرصت های غنی خدادادی برای گشور عنوان کرد و ادامه داد: با توجه به وجود جاذبه های بکر در چابهار و کنارک نیاز است اداره میراث فرهنگی چابهار به معاونت گردشگری و سرمایه گذاری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان ارتقا یابد.
بلوچ زاده تاکید کرد: کمبود زیرساخت های رفاهی بانوان در چابهار و کنارک به وفور دیده می شود که نقطه ضعفی بزرگ برای صنعت گردشگری منطقه به شمار می آید.
​رئیس اداره میراث فرهنگی و گردشگری چابهار خاطرنشان کرد: در حال حاضر رفع کمبود امکانات ورزشی ویژه بانوان یکی از موارد مورد نیاز شهری چابهار محسوب شده که در کنار زیبا سازی شهری و افزایش زیرساخت های تفریحی در کنار سواحل مکران به ویژه چابهار و کنارک باعث رونق گردشگری منطقه می شود.
​انتهای پیام/ک
دوشنبه ۲۰ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۱۰
کد مطلب: 450783
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *