۰
در سال تحصیلی 96-97؛

نخستین گروه دانش آموزان دختر چابهاری به اردوی راهیان نور اعزام شدند

معاون مدیر کل و مدیرآموزش و پرورش شهرستان چابهار گفت: نخستین گروه از دانش آموزان دختر دوره متوسطه شهرستان چابهار جهت بازدید از مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام شدند.
نخستین گروه دانش آموزان دختر چابهاری به اردوی راهیان نور اعزام شدند
به گزارش چهاربهاران، حسن نوروزی با تاکید بر اهمیت نقش اردوی راهیان نور در میان دانش آموزان اظهار کرد: هدف از اعزام کاروان ‌های راهیان نور به مناطق عملیاتی، ترویج فرهنگ مقاومت و حفظ روحیه ایثار و همچنین تشریح ارزش های دفاع مقدس است.

وی بیان کرد: برای انتقال ارزش‌ها، آرمان‌های انقلاب و دفاع مقدس باید برنامه‌ریزی شود و ضمن نهادینه کردن این ارزش ها باید از فراموشی رشادت های رزمندگان در دوران دفاع مقدس و اینکه آن دوران برای دانش آموزان به یک افسانه تبدیل شود، جلوگیری شود.

مدیرآموزش و پرورش شهرستان چابهار افزود: در اولین مرحله اعزام راهیان نور دانش آموزی 72 نفر از دانش آموزان دختر مقطع متوسطه دو  دستگاه اتوبوس به راهیان نور جنوب اعزام شدند.

راهیان نور یکی از آداب تربیت نسل انقلابی و مقاوم است

جانشین سپاه چابهار در حاشیه اعزام دانش آموزان با اشاره به اینکه یکی از اهداف تربیتی آموزش و پرورش تربیت متوازن دانش‌آموزان است اظهار کرد: راهیان نور یکی از آداب تربیت نسل انقلابی و مقاوم است.

سرهنگ پاسدار عباس بهادر گفت: ترویج اشاعه ایثار و شهادت در جامعه و آشنایی نسل جدید با این مناطق از دیگر اهداف برگزاری اردوهای راهیان نور است.

وی افزود: این برنامه فرهنگی با هدف آگاه‌سازی و آشنا کردن نسل جوان با رشادت‌ها و شجاعت‌های رزمندگان یکی از راهکارهای مقابله با جنگ نرم است.

انتهای پیام/ ف

 
شنبه ۱۸ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۴۵
کد مطلب: 450774
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *