۰
امام جمعه اهل سنت روستای رمین در خصوص انتقال سفارت آمریکا؛

تنها راه حفاظت از بیت‌المقدس جهاد است/ سران کشورهای اسلامی با اتحاد یکدیگر باید به دنبال راهکار جدید باشند

امام جمعه اهل سنت رمین گفت: دستور ترامپ مبنی بر انتقال سفارتخانه این کشور از تل‌آویو به بیت‌المقدس به معنای به رسمیت شناختن پایتخت رژیم منفور و ملعون یهود است. عملی عجولانه که خیانتی د‌ر حق مسلمانان و جامعه بشری بود و تنها راه حفاظت از قبله اولین مسلمین جهاد است.
تنها راه حفاظت از بیت‌المقدس جهاد است/ سران کشورهای اسلامی با اتحاد یکدیگر باید به دنبال راهکار جدید باشند
به گزارش چهاربهاران، مولوی خدابخش‌اسلامدوست با اعلام انزجار از عمل نابخردانه رئیس جمهور آمریکا اظهار کرد: روز چهارشنبه شاهد اقدام نابخردانه و غیرمعقولانه رئیس جمهور آمریکا بودیم که واکنش‌های جهانی زیادی را در پی داشت، متاسفانه چنان عمل و خیانتی مرتکب شدند که نه تنها خیانتی د‌ر حق امت اسلامی؛ بلکه د‌ر حق جامعه بشری بود.

وی در ادامه با محکومیت این اقدام افزود: ما همگام با دیگر مسلمانان، این عمل نابخردانه رئیس جمهور آمریکا را قاطعانه محکوم می‌کنیم؛ در واقع این اقدام آمریکا خیانت به خون شهدای فلسطین و مدت‌ها مدید جهاد و مبارزه و اسارت است.

امام جمعه اهل سنت رمین با بیان اینکه شعار و محکومیت‌ به تنهایی کافی نیست بیان کرد: وقت آن رسیده که مسلمانان سکوت را بشکنند و تنها به شعار و محکومیت‌های توخالی اکتفا نکنند، زيرا صرفا محکوم کردن و شعار دادن کارساز نیست، بلکه امت اسلامی باید راهکار دیگری را دنبال کند.

مولوی اسلامدوست با بیان اینکه مشکل اصلی مسلمانان فاصله گرفتن از قرآن است گفت: مشکل اصلی آن است که ما قرآن را رها کردیم، قرآن پاک قبل از هر چیز برای مسلمانان راهکار تعیین کرده است اما چون مسلمان برنامه‌های قرآنی و دستور پروردگار را رها کرده د‌ر مقابل حکم ظالمی چون ترامپ ذلیل هستند.

وی با انتقاد از سران کشورهای اسلامی اذعان کرد: امت اسلامی همواره آماده است، ولی بزرگترین خیانت را امروز سران کشورهای اسلامی انجام‌ می‌دهند. چون خیانت قبولی غلامی آمریکا را همین سران کشورهای اسلامی انجام‌ دادند، مسلمانان را ذلیل کردند تا جایی که آمریکا صراحتا بیت‌المقدس را پایتخت اسرائیل اعلام می‌کند.

امام جمعه رمین چابهار در ادامه سخنان خود رمز رهایی از وضعیت موجود را عمل به قرآن دانست و خاطرنشان کرد: اگر به رهنمودهای قرآن عمل کنیم، قطعا بیت‌المقدس آزاد می‌شود و عمل به راهکارهای قرآنی تنها رمز آزادی امت اسلامی از غلامی جنایت‌کاران است
شنبه ۱۸ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۳۵
کد مطلب: 450766
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *