۰

بی نظمی در ویزیت شهروندان کنارکی در بیمارستان صحرایی نبی اکرم

عدم رسیدگی مسئولین توجیهی شهرستانی کنارک نسبت به بیمارستان صحرایی مستقر در کنارک باعث بی نظمی در ویزیت شهروندان کنارکی شده است.
بی نظمی در ویزیت شهروندان کنارکی در بیمارستان صحرایی نبی اکرم
یکی از شهروندان کنارک در گفتگو با خبرنگار چهاربهاران اظهار کرد: بیمارستان صحرایی که به مناسبت هفته وحدت و به همت نیرویی دریای ارتش جمهوری اسلامی برپا شد تمام خدمات پزشکی درمانی به شهرواندان به طور احسن انجام شده است.

علی اربابی افزود: در روز های اولیه برپای بیمارستان صحرایی با همکاری هلال احمر شهرستان بسیار زیبا و با نظیم خوبی در صف ویزیت ها برگزار شد در روز های دوم و سوم بیمارستان صحرایی به طور عجیبی رو به بی نظمی در صف های ویزیت دکتر در جلوی درب چادر ایجاد شد.

وی در ادامه گفت: نیروی هایی هلال احمر شهرستان کنارک که در روز های اولیه همکاری خوبی را در برگزاری بیمارستان انجام دادند ولی در روز های اخر دیگر از انها خبری نشد و بیمارستان صحرایی صف های بی نظمی را به خود شکل دادند.

اربابی خاطر نشان کرد: نیروی های هلال احمر که بومی همین استان بودند و با زبان مردم شهرستان اشنایی کامل را داشتند به خوبی ویزیت شهروندان انجام میشد ولی در نبود انها بی نظمی در بیمارستان ایجاد شد.

این شهروند کنارکی خاطرنشان کرد: از تمامی کسانی که در برپایی بیمارستان صحرایی نیرویی دریای ارتش جمهوری اسلامی ایران که خدمت بی منتی را در مقابل مردم نیازمند انجام میدهند و تشکر ویژه از مسولین شهرستان و جمعیت هلال احمر کنارک کرد.

انتهای پیام/ خ
جمعه ۱۷ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۳۷
کد مطلب: 450762
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *