۰
امام جمعه چابهار در خطبه های نمازجمعه امروز:

حضور عضو فرقه مجاهدین خلق در برنامه تلویزیونی چابهار متضاد با شعائر انقلابی است

امام جمعه چابهار گفت: در برنامه تلویزیونی اقیانوس که به مناسبت هفته وحدت در چابهار برگزار شد دعوت از یک عضو مجاهدین خلق در این برنامه متضاد با شعائر انقلابی بود.
حضور عضو فرقه مجاهدین خلق در برنامه تلویزیونی چابهار متضاد با شعائر انقلابی است
به گزارش چهاربهاران حجت الاسلام والمسلمین سید محمد موسوی اظهار کرد: در هفته آینده سالروز اعلام جنگ از سوی سازمان ملل توسط عراق به ایران می باشد و هفت سال طول کشید تا این ها اعلام کنند چه کسی متجاوز است و الان هم در مورد رژیم منحوس یمن هیچ قطعنامه ای اعلام نمی کنند.
وی با اشاره به ایستادگی ملت ایران در برابر حمله متجاوزانه عراق افزود: سازمان ملل به اصطلاح متحد دید اگر ایران را مظلوم اعلام نکند حق خود را از ظالمین دنیا به زودی خواهد گرفت.
وی با اشاره به ۱۹ آذر به نام روز جهانی حقوق بشر عنوان کرد: حقوق بشر امروز دستاویزی برای ظالمان شده است ولی حقوق بشر در اسلام مساوات و برابری مانند دندانه های یکی می باشد.
وی آمریکا را ناقص حقوق بشر خواند و تصریح کرد: حجمه اتمی آمریکا در ژاپن و حمله به ویتنام یکی از نقص های حقوق بشر آمریکا می باشد، آیا سیاهان و سرخپوستان آمریکا حقوقی ندارند و نسل کشی هایی که انجام دادند.
حجت الاسلام موسوی تشریح کرد: جنایتکار آمریکایی که سیاه پوستی را کشته است در دادگاه های آمریکا تبرئه شده است و مردم مظلوم میانمار چه گناهی کرده اند که زن و کودکان شان را زنده می سوزاند و حقوق بشر صدایش در نمی آید.
امام جمعه چابهار حقوق بشر را بازیچه دست استکبار خواند و ادامه داد: حقوق بشر واقعی در سازمان ملل وجود ندارد و مشاهده می شود که مظلوم کشی های بسیاری در یمن و میانمار انجام می شود.
وی خاطرنشان کرد: داعش با اتحاد چند کشور اسلامی نابود شد و اگر همه کشورهای اسلامی متحد شوند آمریکا و اسرائیل هم دیگر جرات مطالبه قدس را نخواهند داشت.
وی با اشاره به نعمت سکوت عنوان کرد: انسان ساکت مانند قرآن ناطق است و تمام قرآن بیان است لذا انسانی که کمتر سخن بگوید و بیشتر گوش دهد ارزشمند است.
وی تشخیص و شنیدن حق را مهم دانست و ادامه داد: سکوت بالاترین نعمت برای انسان است که حضرت امیر المومنین (ع) در این خصوص فرمود اگر کسی سکوت نماید خیر و بهره بسیاری نصیبش خواهد شد.
انتهای پیام/ک
جمعه ۱۷ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۳۸
کد مطلب: 450760
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *