۰
استاد دانشگاه آزاد اسلامی چابهار در گفتگو با چهاربهاران:

حق طلبی و استکبارستیزی شاخصه اصلی جنبش دانشجویی/ دانشجو باید جریان ساز باشد

استاد دانشگاه آزاد اسلامی چابهار آگاهی نسبت به وضعیت سیاسی کشور برای دانشجویان را یک ضرورت دانست و گفت: دانشجو باید جریان ساز باشد.
حق طلبی و استکبارستیزی شاخصه اصلی جنبش دانشجویی/ دانشجو باید جریان ساز باشد

حسن میرشکار در گفتگو با خبرنگار چهاربهاران، اظهار کرد: تربیت نیروهای جوان و خلاق و ارتقاء علمی که از رهگذر تحصیل علم و گسیل نمودن دانش آموختگان خلاق میسر می شود رسالتی بزرگ بوده است.

وی با اشاره به روز دانشجو و همچنین هفته بزرگداشت شهدای جهاد علمی اذعان کرد: یک دانشجوی موفق باید برای عظمت کشور، بلند کردن پرچم اسلام، بیدار کردن ملت های عالم، شناخت دشمن و رسیدن به قله های افتخار که آرزوی مقام معظم رهبری است و مزین به اخلاق اسلامی باشد تلاش خود را انجام دهد.

استاد دانشگاه در خصوص درک سیاسی یک دانشجو بیان کرد: دانشجو باید قدرت تحلیل سیاسی بالایی داشته باشد تا جبهه بندی های دنیا را بشناسد و موقعیت و جایگاه دشمن را درک کند و بداند دشمن کجاست و از چه ابزاری برای جنگ استفاده می کند.

وی ادامه داد: داشتن آگاهی، تلاش وکار سیاسی از مباحثی است که باید در دانشگاه به آن پرداخته شود و درک دانشجویان در خصوص دشمن شناسی و ابزار جنگ نرم را بالا خواهد برد.

میرشکار خاطر نشان کرد: وجود جریانهای متعدد سیاسی در کشور و تحولات بین المللی ایجاب می کند که دانشجو در کنار تحصیل علم به جهت شناخت صحیح این جریانها و درک آنچه در مناسبات منطقه ای می گذرد لازم است مسیر درست وصحیح را انتخاب کند.

انتهای پیام/ ف
 
پنجشنبه ۱۶ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۰۰
کد مطلب: 450759
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *