۰
ریس بیمارستان نبی اکرم نیروی دریای ارتش کنارک خبر داد؛

ویزیت رایگان بیش از 800 نفر در بیمارستان صحرایی در کنارک

ریس بیمارستان نبی اکرم نیروی دریای ارتش کنارک گفت: 807 نفر از ساکنین کنارک در روز دوم از خدمات پزشکی درمانی بیمارستان صحرایی نیرویی دریای ارتش جمهوری اسلامی بهرمند شدند.
ویزیت رایگان بیش از 800 نفر در بیمارستان صحرایی در کنارک
سجاد خیلیل زاده در گفت گو با خبرنگار چهاربهاران، از کنارک اظهار کرد: به مناسبت هفته وحدت نیرویی دریای ارتش جمهوری اسلامی برای بهرمند شدن افراد نیازمند به خدمات پزشکی و درمانی بیمارستان صحرایی تخصصی و فوق تخصصی نبی اکرم در شهرستان کنارک برپا کرد.

وی در خصوص افرادی که برای درمان در بیمارستان صحرایی ویزیت شدن افزود: در بخش اطفال ۱۷۰ نوزاد، در بخش داخلی ۱۶۰ نفر، ۲۱۰ نفر در بخش مامائی، سنوگرافی ۸۰ نفر، جراحی سرپایی ۲۰ مورد ختنه، ازمایشگاه ۸۳ نفر، رادیولوژی ۸۴ از ویزیت رایگان در بیمارستان صحرایی خدمات گرفتند.

ریس بیمارستان نبی اکرم نیروی دریای ارتش کنارک ادامه داد: تمامی نیروهای اجرائی و خدماتی و پزشک و دستیار های استقرار در حال حاضر بیمارستان به ۷۰ نفر رسیده است همچنین با وجود ۱۰ پزشک متخصص و ۴ پزشک عمومی در حال خدمات درمانی به مردم هستیم.
 
وی با اشاره به استقبال ساکنین کنارک به بیمارستان صحرایی نسبت به سال های قبل بیان کرد: در سال های قبل تجمع کم تری برای درمان در بیمارستان صحرایی  به چشم میخورد اما امسال خیلی پرشور تر و اشتیاق بهتری از بیمارستان صحرایی استقبال میدشود و همچنین این استقبال گرم مردم باعث افتخار ما است که مردم به ما اعتماد دارند و ما هم با تمام توان خدمات لازم درمانی را به شهروندان کنارکی ارائه می کنیم.

خیلیل زاده خاطرنشان کرد: تشکر ویژه از فرمانداری شهرستان کنارک برای اطلاع رسانی به موقع به مردم کنارک و همچنین ریس شورای شهرستان که جای مناسبی برای استقرار بیمارستان و امکانات را در اختیار ما گذاشتند.

انتهای پیام/خ
پنجشنبه ۱۶ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۴۲
کد مطلب: 450754
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *