مولوی اهل سنت چابهار:

انتقال سفارت آمریکا به قدس نشانه پایان اسرائیل است

16 آذر 1396 ساعت 11:56

مولوی اهل سنت چابهار گفت: اعلام بیت المقدس به عنوان پایتخت اسرائیل و انتقال سفارت آمریکا به آن از علائم نابودی اسرائیل می باشد.


مولوی عبدالرحمن ترنجزر در گفتگو با چهاربهاران اظهار کرد: اگر اسرائیل قدس را به عنوان پایتخت خود اعلام کند به رسمیت شناخته نخواهد شد و این اقدام ضد قانون بشر می باشد.
​وی با اشاره به تجاوز 70 ساله اسرائیل به فلسطین افزود: تاریخ و اعمال گذشتگان نشان داده است هیچ گاه ظلم و جور پایدار نبوده و زورگویان نابود شده اند و در مورد آمریکا و اسرائیل هم روزی چنین چیزی به وقوع خواهد پیوست.
وی همبستگی کشورهای اسلامی برای مقابله با این اقدام اسرائیل را مهم دانست و ادامه داد: همه حکام ممالک اسلامی باید با مشورت مقام معظم رهبری سیاست های قوی کردن اسلام را در ابعاد مختلف پیش برند چراکه در حال حاضر تنها ایشان تصمیمیات شایسته ای در حوزه های مختلف می گیرند.
​نویسنده و رئیس انجمن اهل قلم بلوچ در گفت و گو با خبرنگار چهاربهاران اظهار کرد: پایان اسرائیل نزدیک است و طبق روایات حضرت رسول و پیش بینی های ایشان به زودی شاهد نابودی این تکه خبیث در جهان خواهیم بود.
​مولوی سید محمد درتکیده افزود: اگر اسرائیل می خواهد قدس را پایتخت خود اعلام کند بداند نابودی خود را رقم می زند به طوری که آمریکا هرچند با ایجاد سفارت خانه در بیت المقدس نمی تواند کمکی به ثبات اسرائیل در کند.
​وی خاطرنشان کرد: همه دنیا می دانند اسرائیل اشغالگر است و تل آویو پایتخت آن می باشد ولی به زور و خونریزی وارد کشور دیگر شدن، آن هم کشوری که هیچ تشابه دینی و فرهنگی با او ندارد و قصد اعلام مالکیت رسمی قدس را برای خود داشتن به صدق و به حق استبداد، ظلم و تجاوز می باشد.
​انتهای پیام/ک 


کد مطلب: 450753

آدرس مطلب: https://www.4baharan.ir/news/450753/انتقال-سفارت-آمریکا-قدس-نشانه-پایان-اسرائیل

چهاربهاران
  https://www.4baharan.ir