۰
معاون مدیرکل و مدیرآموزش و پرورش چابهار:

ساخت مدرسه 12 کلاسه در روستای تیس چابهار کلنگ زنی شد

معاون مدیرکل و مدیرآموزش و پرورش چابهار گفت: در جهت محرومیت زدایی مدرسه 12 کلاسه در روستای تیس واقع در منطقه آزاد چابهار کلنگ زنی شد.
ساخت مدرسه 12 کلاسه در روستای تیس چابهار کلنگ زنی شد
به گزارش چهاربهاران حسن نوروزی در حاشیه کلنگ زنی این پروژه اظهار کرد: منطقه آزاد چابهار به خوبی توجه خاصی به پیوست های فرهنگی و اجتماعی در حوزه پیرامون خود داشته، و در همین راستا همکاری و مشارکت خوبی در برنامه های نرم افزاری و تقویت بنیه علمی دانش آموزان و دانش افزایی معلمان داشته و این بار در حوزه ساخت فضای آموزشی با توجه به نیاز مبرم روستای تیس اقدام به ساخت مدرسه 12 کلاسه کرده است.
وی در خصوص تفاهم نامه های منطقه آزاد با سازمان نوسازی مدارس افزود: با مشارکت منطقه آزاد چابهار هفت تفاهم نامه جهت تکمیل و ساخت مدارس درحوزه شهرستان چابهار صورت گرفته است که شروع این تفاهم نامه با کلنگ زنی مدرسه 12 کلاسه تیس زده شد.
 مدیر آموزش و پرورش چابهار عنوان کرد: انتخاب مکان مناسب برای ساختن یک مدرسه می‌تواند در کاهش هزینه‌های مربوط به حمل‌ونقل نقش مهمی ایفا کند آمار نشان می‌دهد که هزینه‌های حمل‌ و نقل فشار زیادی را به سیستم آموزشی و همچنین والدین وارد می‌ کنند.
وی در خصوص استاندارد سازی محیط درسی ادامه داد: تأثیر فضای آموزشی تنها به یادگیری دانش‌آموزان منحصر نمی‌شود بلکه روی عملکرد معلمان نیز تأثیر می‌گذارد به طوری که کار کردن در محیطی شلوغ، نامرتب و فاقد امکانات استاندارد آموزشی باعث خسته شدن معلمان می‌شود و کیفیت تدریس آنها را پایین می‌آورد.
​نوروزی خاطرنشان کرد: ساخت مدارس در چابهار به عنوان دارا بودن از پایین ترین سطح آموزشی در استان نیازمند توجه ویژه و ساخت و ساز مدارس بیشتر می باشد.
​انتهای پیام/ک
سه شنبه ۱۴ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۰۷
کد مطلب: 450744
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *