۰
با حضور رئیس جمهور؛

جلسه شورای اداری سیستان و بلوچستان در چابهار برگزار شد

جلسه شورای اداری استان سیستان و بلوچستان با حضور رئیس‌جمهور و جمعی از وزرا در چابهار آغاز شد.
جلسه شورای اداری سیستان و بلوچستان در چابهار برگزار شد
به گزارش چهاربهاران، دقایقی پیش جلسه شورای اداری سیستان و بلوچستان با حضور حجت‌الاسلام حسن روحانی رئیس جمهور در سالن همایش‌های بین‌المللی منطقه آزاد چابهار برگزار شد.

در این جلسه وزاری دولت دوازدهم و جمعی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی حضور دارند.

نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان در این جلسه ضمن تبریک به مناسبت هفته وحدت اظهار کرد: این موضوع که نخستین سفر دولت دوازدهم به این استان بود، نشان از توجه دولتمردان به این منطقه دارد.

آیت الله عباسعلی سلیمانی افزود: با توجه به شرایط سختی که در سیستان و بلوچستان حاکم است از جمله مشکلات آب، مهاجرت و محرومیت نیاز به عنایت ویژه ای از سوی دولتمردان است.

وی با اشاره به استقبال خوب و با شکوه مردم از ریاست محترم جمهور و هیات همراه ادامه داد: بابت این استقبال باید به نوبه خودم صمیمانه از مردم استان سیستان و بلوچستان تشکر کنم.

وی با اشاره به افتتاح فاز نخست طرح توسعه بندر شهید بهشتی چابهار، ادامه داد: افتتاح این پروژه در واقع حلقه اتصالی بین ایران اسلامی با کشورهای منطقه است و قطعا موجب برکاتی در آینده کشور می شود.

نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان با اشاره به اینکه سرمایه‌گذاری در سواحل مکران سرمایه‌گذاری ارزشمندی است، خاطر نشان کرد: محرومیت تاریخی این دیار توجه ویژه رئیس جمهور و هیات دولت محترم را به این منطقه می طلبد.
نماینده مردم ایرانشهر در مجلس شورای اسلامی نیز در این جلسه اظهار داشت: استان سیستان و بلوچستان مظهر وحدت و یکدلی است و اینکه ریاست محترم جمهور مقصد اولین سفر دولت دوازدهم را به این استان انتخاب کرده اند جای تشکر و قدردانی دارد.

محمدنعیم امینی‌فرد با اشاره به افتتاح فاز نخست طرح توسعه بندر شهید بهشتی چابهار افزود: قطعا پروژه ای که شاهد افتتاح آن بودیم  برکات خاص خودش را برای این منطقه خواهد داشت و نقطه عطفی در توسعه سیستان و بلوچستان است.

وی ادامه داد: اما استان سیستان و بلوچستان همچنان با چالش هایی  مواجه است زیرا ما امروز شاهد افتتاح پروژه ای بودیم که حتما برای استفاده بهینه از اثرات آن نیاز به ایجاد زیر ساخت های مهم دیگری است.

وی با اشاره به اینکه راه های استان با مشکلاتی مواجه است، افزود: تکمیل راه های مواصلاتی و خصوصا تکمیل جاده چابهار به میلک از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

انتهای پیام/
يکشنبه ۱۲ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۳۰
کد مطلب: 450731
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *