۰
امام جمعه چابهار در خطبه های نماز جمعه امروز؛

بسیج و فرهنگ بسیجی راه برون رفت از مشکلات اقتصادی کشور است

امام جمعه چابهار گفت: اگر می خواهید مشکلات اقتصادی کشور را حل کنید باید با تفکر، راه و فرهنگ بسیجی وارد میدان عمل شوید.
بسیج و فرهنگ بسیجی راه برون رفت از مشکلات اقتصادی کشور است
به گزارش چهاربهاران حجت الاسلام والمسلمین سید محمد موسوی در خطبه های نماز جمعه امروز اظهار کرد: روز قیامت بر کفار سخت است ولی برای مومن آسان است و ترازوی سنجش اعمال پرهیزکاری و نیک کسی که سنگین باشد رستگار است.
وی با اشاره به حساب شدن ذره عمل انسان در قیامت افزود: وقتی که گناهکاران می گویند شیطان ما را گول زد و باید او عذاب شود جواب می آید وعده های دروغ شیطان را باور کردید ولی وعده حق خدا را باور نکردید.
حجت الاسلام موسوی با اشاره به عهد شکنی از قبل پیش بینی شده برجام ادامه داد: وعده های دروغ برجام را باور کردید و دروغ های زیاد دشمن را نادیده بگیرید چرا که باید وعده های حق و راستین را در عمل اجرا کرد.
وی با اشاره به عشق به دنیا عنوان کرد: اگر عشق به دنیا و فرزند برای خدا باشد حلال است چراکه دنیا محل تجارت اولیا خدا برای ساخت آخرت می باشد نه اینکه دنیا بخاطر دنیا خواسته شود.
امام جمعه چابهار خاطرنشان کرد: انسان با تقوا به باطل داخل نمی شود و همیشه با حق همراه است که این از صفات متقین می باشد.
وی بیان کرد: زلزله امتحان الهی است و یک مردمی داغ دیده شده اند و عده ای در تریبون به آنها بگویند اینها گناهکارند، این زخم زبان ها داغی بر دل مصیبت دیدگان است مگر نه این است که حضرت رسول فرمود هیچ پیغمبری در دنیا مانند من اذیت نشده است مگر ایشان گناه کرده بود.
امام جمعه چابهار اذعان کرد: هفته وحدت را باید گرامی داشت، به طوری که  امروز عربستان دست دوستی با آمریکا داده است و وهابیت ملحد با شیطان دست دوستی داده است.
وی در خصوص هفته بسیج تاکید کرد: مسئولین باید قدر بسیج را بدانند و در همه حوادث تنها چیزی که انقلاب را نجات می دهد بسیج است و امروز ارتش ما یک نیروی بسیجی می باشد.
وی در خصوص ارتش ادامه داد: امروز ارتش ما در تمام آبراه های بین المللی حضور دارند و این اقتدار سپاه و ارتش باید ادامه پیدا کند.
حجت الاسلام موسوی توصیه کرد: آقای عراقچی و دیگران برخی پیروزی ها را منتسب به مذاکرات اعلام می کنند و این درست نیست، ما امروز سپاه، بسیج و ارتش مقتدری داریم و هیچ مذاکره ای در این خصوص انجام نخواهد شد.
​انتهای پیام/ک
جمعه ۱۰ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۰۴
کد مطلب: 450712
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *