۰

برگزاری اولین کارگروه نظارت بر سوخت جنوب سیستان و بلوچستان در چابهار

اولین کارگروه سوخت کمیسیون نظارت، هماهنگی و مبارزه با قاچاق کالا و ارز جنوب سیستان و بلوچستان در شرکت نفت منطقه ای چابهار برگزار شد.
برگزاری اولین کارگروه نظارت بر سوخت جنوب سیستان و بلوچستان در چابهار
به گزارش چهاربهاران مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی جنوب استان در جلسه ای که با حضور نمایندگان کمیسیون قاچاق کالا و ارز سیستان و بلوچستان برگزار شد اظهار کرد: به جهت پیشبرد اهداف، برنامه های مدون و دستورالعمل های صادره و با هدف تعامل بیشتر در جهت تمرکز بر رفع مشکلات جنوب استان نخستین کارگروه سوخت کمیسیون مذکور در منطقه چابهار برگزار می شود.
مصطفی نخعی ضمن تاکید بر لزوم تشکیل تیم های بازرسی مشترک از مصرف کنندگان عمده منطقه افزود: همچنان که با نگاهی مثبت به مقوله تولید و اشتغال در جهت تخصیص فرآورده به مصرف کنندگان در سطح منطقه از هیچ کوششی فروگذار نمی کنید، بر انجام نظارتهای دقیق و کارشناسی بر نحوه توزیع و مصرف سوخت توسط مصرف کنندگان نیز باید نظارت شود.
وی لزوم تسریع در گازرسانی به منطقه را مهم دانست و عنوان کرد: : بسیاری از مشکلات سوختی جنوب استان با توجه و تمرکز بر گازرسانی به مصرف کنندگان در منطقه مرتفع خواهد شد.
مدیر منطقه جنوب استان در ادامه امکان سنجی طرح کدینگ کارت سوخت بنزین در بخشی از مناطق مرزی را مورد بحث قرار داد و عنوان کرد: متصدیان باید با جمع آوری نظرات کارشناسی و مطالعات دقیق در خصوص امکان سنجی طرح مذکور بررسی های لازم را انجام دهند.
وی خاطرنشان کرد: این جلسه قبلا در مرکز استان و با محوریت منطقه زاهدان برگزار می شد که با تدابیر در نظر گرفته شده و با توجه به حساسیت و اهمیت منطقه جنوب استان از این پس در منطقه چابهار برگزار خواهد شد.
نخعی خاطرنشان کرد: شایان ذکر است شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه چابهار یکی از مناطق 37گانه شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران است که با دارا بودن سه ناحیه ایرانشهر، نیکشهر و مرکزی وظیفه تامین و توزیع فرآورده در جنوب استان پهناور سیستان و بلوچستان را بر عهده دارد.
انتهای پیام/ک
پنجشنبه ۹ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۳۳
کد مطلب: 450709
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *