امروز بسیجیان در همه حوزه های کشور برای رضای خدا کار می کنند

2 آذر 1396 ساعت 12:51

مدیر انجمن اهل قلم بلوچ چابهار گفت: امروز بسیجیان در همه حوزه های کشور برای رضای خدا کار می کنند


مولوی سیدمحمد درتکیده در گفت و گو با خبرنگار چهاربهاران اظهار کرد: امروزه بسیج در حوزه های سیاسی، اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و حتی تجاری بصورت جان برکف برای رضای خدا در کشور فعالیت می کند.
 
وی افزود: برادران، خواهران، روحانیون و دانش آموزان بسیجی با نیت و فکر وظایف شرعی به جامعه کمک می کنند به طوریکه وقتی در میادین مختلف جامعه فعالیت دارند، خود را مأمور مقام معظم رهبری مدظله شریف می دانند.
 
مولوی اهل سنت چابهار عنوان کرد: زمامداران حکومت باید مشکلات بسیجیان را با راهکارهای متفاوت حل کنند بطوریکه ما میبینیم در اکثر میادین، بسیجیان رهرو راه شهدا بدون هیچ چشمداشتی فعالیت می کنند.
 
وی بیان کرد: بسیجیان باید در هر جا از جامعه که نیاز است وارد عمل شوند حتی در حمایت از فقرإ و مساکین و این موارد را رویه کار خود بدانند و در میادین مختلف در هرجا که نیاز است با نیت وظیفه شرعی وارد شوند.
 
مدیرانجمن اهل قلم بلوچ چابهار خاطرنشان کرد: پایگاه های بسیج مردم در ادارات و سازمانهای کشور کمک به سزایی به پیشرفت کشور می کند به طوریکه با نگاه نظارتی به عملکرد ارگانها می تواند در راهنمایی و ارتباط با سازمانهای دیگر، یک اتحاد اداری در کشور بوجود آورد که نقطه قوت خوبی برای توسعه خواهد بود.

انتهای پیام/ ف
 


کد مطلب: 450686

آدرس مطلب: https://www.4baharan.ir/news/450686/امروز-بسیجیان-همه-حوزه-های-کشور-رضای-خدا-کار-می-کنند

چهاربهاران
  https://www.4baharan.ir