۰
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کنارک:

برگزاری همایش شکوه مقاومت قدرت و عظمت را به جهانیان و دشمنان انقلاب نشان داد

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کنارک گفت: بسیجیان با برگزاری همایش شکوه مقاومت بار دیگر قدرت و عظمت خود را به جهانیان و دشمنان انقلاب نشان دادند.
برگزاری همایش شکوه مقاومت قدرت و عظمت را به جهانیان و دشمنان انقلاب نشان داد
 به گزارش چهاربهاران، سرهنگ پاسدار علی حق پرست ضمن گرامیداشت سالروز تشکل بسیج مستضعفین و حضور پرشور بسیجان در مراسم ۵ آذر ماه در شهرستان کنارک اظهار کرد: اقتدار، عزت و سربلندی ایران اسلامی مرهون مجاهدت جوانان برومندی است که در کسوت بسیجی، فداکاری کردند تا ایران اسلامی و انقلاب عزیزمان استوار بایستد.

وی با تبریک پیروزی جبهه مقاومت به ملت ایران و بسیجیان افزود: هدف بالای بسیجیان جزء قرب الهی چیز دیگری نیست، استکبار یک تاثیر قرآنی و زیاده خواه برای کسانی است که مقابل استکبار ستیزی ایستاده اند.

فرمانده ناحیه کنارک بیان کرد: هفته بسیج، بزرگداشت جان فشانی هایی است که برای سربلندی این سرزمین انجام شده است، و این اشتباه است که بسیج را حاصل جنگ تحمیلی یا انقلاب اسلامی بدانیم.

وی ادامه داد: بسیج، فهم درست، اتحاد، اراده و اخلاص مسلمانان است که با ظهور اسلام تولد یافته و در ملت های مسلمان رشد کرده؛ هوشمندی حضرت امام خمینی رحمه الله و عدالت خواهی میلیون ها انسان باایمان، تبلور دوباره بسیج در عصر حاضر بود.

 امام جمعه شهرستان کنارک ضمن تبریک سالروز تشکیل بسیج مستضعفین و شهادت امام حسن عسگری(ع)  گفت: مهم ترین مشخصه بسیجی بودن اطاعت از فرمان امام خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی و اخلاص است یکی از زیباترین کارها داشتن رنگ و بوی بسیجی در کارها، تواضع و فروتنی است.

حجت السلام نعیم بامری افزود: شما بسیجیان انسان هایی با ارزش و والا هستید زیرا بسیج مظهر ایستادگی در مقابل دشمنان، استحکام بخش اقتدار ملی و یادگار امام(ره) است.

وی ادامه داد: امروز نیز بسیج با پیروی از رهنمودهای مقام معظم رهبری در جهت پاسداری از آرمان های انقلاب گام بر می دارد.

امام جمعه کنارک خاطرنشان کرد: با همدلی بین مردم و بسیج دشمن به اهداف خود نمی رسند.

به گزارش چهاربهاران، ۵ آذر ماه سالروز تشکیل بسیج مستضعفین با اجتماع بزرگ بسیجیان حوزه خواهران و برادران در شهرستان کنارک واقع در اسلکه سنگی با حضور فرماندهان نظامی و انتظامی و مسئولین شهرستانی برگزار و در پایان از بسیجیان فعال تقدیر شد.

انتهای پیام/ خ
 
يکشنبه ۵ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۴۵
کد مطلب: 450678
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *