۰

برگزاری مراسم اجتماع بسیجیان در ناحیه سپاه شهرستان چابهار

در پایان هفته بسیج مراسم اجتماع بسیجیان در ناحیه سپاه شهرستان چابهار با حضور فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان و مسئولین شهرستانی برگزار شد.
برگزاری مراسم اجتماع بسیجیان در ناحیه سپاه شهرستان چابهار
به گزارش چهاربهاران فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان در مراسم اجتماع بسیجیان اظهار کرد: بسیج برترین عامل در بازدارندگی توطئه های شیطانی است،یعنی آنچه که می تواند نظام انقلاب اسلامی ایران را از فضای توطئه های دشمنان در عرصه های مختلف مدیریت کند و به جلو ببرد همین فرهنگ و تفکر بسیجی است.
سردار محمد قنبری افزود: روحیه‌ جهادگری و شهادت‌طلبی عامل شکست دشمن است، این دو شاخصه در کنار وحدت مردم و رهبری عامل عقب‌نشینی و وحشت دشمنان در همه دوران‌ها می باشد.
وی با اشاره به تهاج فرهنگی دشمن به وسیله ماهواره و صفحات غیراسلامی شبکه های اجتماعی عنوان کرد: دشمن پس از شکست در جنگ سخت برای سست کردن باورهای دینی و انقلابی مردم به جنگ نرم فرهنگی روی آورده است.
سردار قنبری اضافه کرد: دشمن در جنگ نرم به دنبال القای بی اعتماد کردن مردم و بزرگ کردن اشکالات کوچک و کوچک نمایی موفقیت های بزرگ نظام است.
فرمانده نیروی سپاه شهرستان چابهار تبلیغ مصرف گرایی و تجمل گرایی را از اهداف دشمن در جنگ نرم برشمرد و اظهار کرد: دشمن در تلاش است تا با اشاعه  فساد و فحشا باورها و غیرت جوانان ایرانی را لطمه دار بکند که مانند شکست داعش شکست خواهد خورد.
سرهنگ علی کوهستانی افزود: اقتدار ملی در سایه عزت رهبری است بنابراین باید برای تولید قدرت به رهبری تلاش کنیم  تا اقتدار نظام هم حفظ شود به طوری که طبق فرامین مقام معظم رهبری همیشه در مقابل جبهه دشمن مبارزه کرده و اجازه ورود دشمن به هیچ بخشی از جامعه داده نشود.
وی معیار شناخت حق از باطل را ولایت و رهبری خواند و خاطرنشان کرد: نعمت بزرگ ولایت و رهبری موجب سربلندی نظام است و عشق به ولایت و امامت ایران اسلامی را بیمه کرده است.
انتهای پیام/ک
يکشنبه ۵ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۱۸
کد مطلب: 450676
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *