۰
خدمت بی منت بسیجیان کنارک؛

حسینیه مسجد توسط گروه جهادي امام علي (ع) ناحيه كنارك ساخته شد

در هفته بسیج حسينه مسجد امام علي(ع) زيباشهر توسط گروه جهادي امام علي (ع) ناحيه كنارك ساخته شد.
حسینیه مسجد توسط گروه جهادي امام علي (ع) ناحيه كنارك ساخته شد
فرمانده ناحیه کنارک در حاشیه ساخت حسینیه به خبرنگار چهاربهاران، گفت: اردوهای جهادی مقدمه ای بر سبک زندگی و تعمیق و گسترش روحیه جهادی است که به تربیت و کادرسازی نسل آینده انقلاب کمک کرده و جامعه را به سوی پیشرفت و توسعه سوق می دهد.

سرهنگ پاسدار علی حق پرست با اشاره به تاثیر شگرف اخلاص در پیشرفت کارها بیان کرد: باید توجه ویژه‌ای در این زمینه انجام شود تا افراد غیر بسیجی نیز وارد برنامه های اجرایی پایگاه ها و حوزهای مقاومت بسیج شوند، همچنین بسیجیان باید هم فکری کنند تا مشکلات و معضلات منطقه و محله سکونت خود را بر طرف کنند.

وی با بیان اینکه اهداف بسیج و سپاه همان ارزش‌های اسلام و نظام است عنوان کرد: وظیفه سپاه پاسداران دفاع همه جانبه از انقلاب و نظام اسلامی در مقابل هرگونه تهدید دشمن است که انقلاب و نظام را نشانه می گیرد و همه باهم باید پاسداری کنیم.

فرمانده ناحیه کنارک افزود: تمام ناراحتی مستکبران از بسیج و سپاه از فعالیت‌های مردمی است که انجام می‌دهند و اینکه زیربار زور نمی‌روند، و اگر امروز به مجموعه سپاه می‌تازند برای مواضع استکبار‌ستیز این مجموعه است.

سرهنگ حق پرست خاطرنشان کرد: تلاش پاسداران و بسیجیان در سطح ناحیه کنارک جهادگونه و یک مجموعه فعال و پویا است و باید این فعالیت ها را روز به روز افزایش دهیم و به خارج از مجموعه منتقل کنیم و از سوی دیگر باید روی جذابیت فعالیت های بسیج کار شود تا ضعف های احتمالی برطرف شود.

انتهای پیام/ خ





 
چهارشنبه ۱ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۰۴
کد مطلب: 450633
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *