۰
رئیس جمعیت هلال احمر کنارک:

مردم کمکهای خود را به پایگاه های هلال احمر سطح شهر تحویل دهند

رئیس جمعیت هلال احمر کنارک گفت: همشهریان کمکهای خود را به غرفه کمک به زلزله زدگان غرب کشور که در سطح شهرستان کنارک مستقر می باشند تحویل دهند.
مردم کمکهای خود را به پایگاه های هلال احمر سطح شهر تحویل دهند
​به گزارش چهاربهاران مراد بخش اسداللهی در جلسه ستاد مدیریت بحران فرمانداری کنارک ضمن ابراز تاسف و عرض تسلیت به هم میهنان به خصوص خانواده های جان باختگان زمین لرزه در شهرهای غرب کشور اظهار کرد: از تمامی ظرفیتها در خصوص جمع آوری کمک های  مردمی برای آوارگان زلزله اخیر بهره گیری خواهد شد.

وی با اشاره به وظیفه نهاد های مختلف در خصوص کمک به حادثه دیدگان زمین لرزه افزود: جمعیت هلال احمر مسئول جمع آوری و ساماندهی نهایی و ارسال کمک های اعم از نقدی و غیر نقدی می باشد.
رئیس جمعیت هلال احمر کنارک عنوان کرد: با توجه به بروز زمین لرزه در مناطق غربی کشور به خصوص استان کرمانشاه که منجر به جان باختن، مصدوم و بی سرپناه شدن تعداد زیادی از هموطنان شد، سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر در راستای اهداف و برنامه های بشر دوستانه خود، برای حمایت و همدردی با هم نوعان و مردم آسیب دیده این حادثه عظیم و دردناک، نسبت به برگزاری فراخوان جذب کمک های مردمی به صورت نقدی و غیرنقدی اقدام کرده است.  
اسداللهی ادامه داد: شهروندان می توانند برای کمک به هموطنان زلزله زده غرب کشور مبالغ نقدی خود را به شماره حساب ۹۹۹۹۹ به نام هلال احمر نزد بانک‌های ملی، ملت، صادرات، رفاه،‌ تجارت واریز و فیش واریزی را به جمعیت هلال احمر شهرستان تحویل دهند.
وی لیست اقلام مورد نیاز برای کمک به زلزله زدگان را از جمله پتوی سالم و تمیز، لوازم گرمایشی، چادر، کنسرو و خشکبار، آب معدنی، لوازم بهداشتی، داروهای ضروری، شیر خشک، وسایل بهداشتی نوزاد و... عنوان کرد.
رئیس جمعیت هلال احمر کنارک از شهروندان خواست کمکهای خود را به غرفه کمک به زلزله زدگان غرب کشور که در سطح شهرستان مستقر هستند تحویل دهند تا از سو استفاده های احتمالی جلوگیری شود.
انتهای پیام/
سه شنبه ۳۰ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۰۷:۵۰
کد مطلب: 450622
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *