۰

اولين کاروان کمک های مردمی بندر چابهار به مناطق زلزله زده غرب کشور ارسال شد

اولين محموله کمک های مردمی با مشارکت جمعيت هلال احمر، سازمان منطقه آزاد اتاق بازرگانی و صنایع، جامعه بازاریان، اصناف و تولیدکنندگان به ارزش تقريبي بیش از 5 میلیارد ریال در قالب سه تریلی و يك كاميون به مناطق زلزله زده استان كرمانشاه ارسال شد.
اولين کاروان کمک های مردمی بندر چابهار به مناطق زلزله زده غرب کشور ارسال شد
به گزارش چهاربهاران، معاون استاندار و فرماندار ويژه چابهار در جمع خبرنگاران گفت: وقوع بحران موضوعي غير قابل انكار است، از كشورهاي كمتر توسعه يافته تا كشورهاي پيشرفته با آن مواجه هستند و مهم تر از خود بحران، مديريت آن است كه بايد با هم انديشي و آمادگي قبل از آن، بتوان آن را به بهترين نحو مديريت كرد.

ایوب درویشی افزود: كمك هاي مردمي و ديگر ارگانها بايد بصورت واحد و متمركز از يك كانال كه متولي آن جمعيت هلال احمر شهرستان است عبور كند و ديگر ارگان ها نبايد به صورت خودسر عمل كنند.



 وی بیان کرد: بايد از بحران ها براي تحكيم برادري، ارتباطات عاطفي و انساني استفاده كرد.

رئيس ستاد بحران شهرستان چابهار در ادامه اظهار کرد: اميدواريم كه با ارسال اين محموله سهمي هر چند اندك در رفع مشكلات زلزله زدگان غرب كشور داشته باشيم.

درویشی تصریح کرد: علاوه بر اين كمك ها كه از طرف مردم چابهار در اين منطقه از ايران اسلامي ارسال مي شود، مهم تر از تأثير گذاري مادي آن حامل پيام نوعدوستي و برادري و همدردي به هموطنان شريف غرب كشور كه دچار حادثه زلزله شده اند خواهد بود.

وی خاطرنشان کرد: این محموله شامل؛ پتو، برنج، شکر، چای، دارو  و لوازم مصرفی بیمارستان، کیسه زباله پلاستیکی، ملحفه و بالشت، فرش، روفرشی، پوشاک و کنسرو ماهی است.



انتهای پیام/ ف
جمعه ۲۶ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۵۰
کد مطلب: 450596
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *