۰

همایش تفاوت های سرمایه داری و سرمایه گذاری درمنطقه آزادچابهار برگزار شد

همایش تفاوت های سرمایه داری و سرمایه گذاری توسط مرکز رشد واحدهای فناوری دانشگاه بین المللی در منطقه آزاد چابهار برگزار شد.
همایش تفاوت های سرمایه داری و سرمایه گذاری درمنطقه آزادچابهار برگزار شد
به گزارش چهاربهاران، دبیر همایش تفاوت های سرمایه داری و سرمایه گذاری اظهار کرد: این همایش با هدف تبدیل سرمایه های راکد به سرمایه گذاری، آشنایی سرمایه گذاران با فناوری های جدید و تبدیل ایده ها به صنعت و تولید برگزار شده است.
عبدالغفور بادپا با اشاره به ایده پردازی در این مراسم افزود: جوانان و نخبگانی که دارای ایده برای راه اندازی کسب و کار و ایجاد اشتغال می باشند در این همایش شرکت کرده تا بتوانند در کارگاههای مختلف آموزشی ایده ها را تبدیل به صنعت و فناوری کنند.
وی خلاقیت در اشتغال زایی را مهم دانست و بیان کرد: در دنیای امروز تنها پول و سرمایه نمی تواند سبب موفقیت شود، باید افراد سرمایه دار با تبدیل سرمایه به صنعت و فناوری در رونق اقتصادی هر منطقه و ایجاد اشتغال ایفای نقش کنند.
بادپا تصریج کرد: مرکز رشد واحدهای فناوری دانشگاه بین المللی منطقه آزاد چابهار از 11 ایده ارائه شده در زمینه سرمایه گذاری، اجازه ارائه چهار ایده را در این همایش داد و مدیران آن کسب و کار خود را تشریح کرده تا تبدیل به سرمایه گذاری و اشتغال شود.
دبیر همایش تفاوت های سرمایه داری و سرمایه گذاری ادامه داد: افراد باید از سرمایه گذاری سنتی فاصله گرفته و ایده های خود را در زمینه فناوری های جدید جلو ببرند تا سود کلان و اشتغال بیشتر ایجاد شود.
وی با بیان اینکه برگزاری این گونه همایش ها جوانان را به ایجاد کسب و کار و رفتن به دنبال ایده های برتر سوق می دهد، خاطرنشان کرد: باید به جامعه بگوییم ایجاد اشتغال فقط کار دولتی و پشت میز نشستن نیست بلکه خودمحوری در ایجاد شغل و عامل پنداری در جذب نیرو و جذب سرمایه می باشد.
وی خاطرنشان کرد: این همایش کارگاه های بررسی مسائل و مشکلات شرکت مستقر در مرکز رشد واحدهای فناور دانشگاه بین المللی منطقه آزاد چابهار با بررسی آخرین وضعیت تیم های استارتاپ رشد و ارائه راهکارها و برنامه های توسعه سرمایه گذاری به خلق ایده های جدید کمک می کند.
انتهای پیام/ک
سه شنبه ۲۳ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۰۸:۳۴
کد مطلب: 450571
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *