۰
مدیر امور بازرگانی سازمان منطقه آزاد چابهار خبر داد؛

برگزاری نمایشگاه مواد غذایی، سوغات و هدایا در چابهار

مدیر امور بزرگانی سازمان منطقه آزاد چابهار گفت: نمایشگاه مواد غذایی، سوغات و هدایا به همراه صنایع‌دستی و جشنواره اقوام ایرانی با شرکت ۱۳ استان کشور ۲۳ آبان ماه جاری در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی سازمان برگزار می‌شود.
برگزاری نمایشگاه مواد غذایی، سوغات و هدایا در چابهار
به گزارش چهاربهاران، علی رجبی اظهار کرد: این نمایشگاه با هدف ایجاد آشنایی هر چه بیشتر مردم با سوغات و هدایای استان‌های دیگر برگزار شد که برگزاری اینگونه نمایشگاه‌ها می‌تواند نقش بسزایی در رابطه با تبادل فرهنگ بین استان‌ها ایفا کند.

وی افزود: استان‌های آذربایجان شرقی و غربی، اردبیل، قم، اصفهان، خراسان‌های شمالی، جنوبی، رضوی، خوزستان، فارس، کردستان، بوشهر و سیستان و بلوچستان غذاهای سنتی، صنایع‌دستی و آئین و سنن خود را در قالب غرفه‌هایی به نمایش خواهند گذاشت.
 
 مدیر امور بزرگانی سازمان منطقه آزاد چابهار بیان کرد: این نمایشگاه به مدت یک هفته ادامه دارد و شهروندان چابهاری می‌توانند همه‌روزه از ساعت ۱۷ تا ۲۳ جهت بازدید مراجعه کنند.
 
رجبی ادامه داد: در این نمایشگاه هدایا و سوغاتی‌ها شامل آجیل و خشکبار، پوشاک، ظروف خانگی، مواد غذایی و انواع سوغات و هدایا در بیش از 100 غرفه و با تخفیف 10 تا 15 درصدی در معرض دید عموم مردم قرار می‌گیرد.

وی گفت: آب‌وهوای مطلوب به‌ویژه در این فصل از سال شرایط مناسبی برای برگزاری نمایشگاه‌ها، همایش‌ها و سمینارها در شهر بندری چابهار را فراهم کرده است.
 
انتهای پیام/ ا.ف
 
دوشنبه ۲۲ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۰۰
کد مطلب: 450566
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *