۰

تور یک روزه مدیران آژانس‌های پایتخت در چابهار برگزار شد

مدیر اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری چابهار از برگزاری تور یک روزه تعدادی از مدیران آژانس‌های پایتخت در سواحل چابهار خبر داد.
تور یک روزه مدیران آژانس‌های پایتخت در چابهار برگزار شد
به گزارش چهاربهاران، عبدالحمید بلوچ زاده با اشاره به این موضوع که توسعه گردشگری یکی از اهداف مهم این منطقه است اظهار کرد: چابهار با بهره گیری از پتانسیل های طبیعی و گردشگری فراوان قطب اکوتوریسم جنوب شرق ایران است.

وی افزود: چابهار با دارا بودن توانمندی ها و فرصت های موجود در زمینه گردشگری و اقدامات منطبق با سیاست های کلی کشور اقداماتی برای رفاه گردشگران انجام داده است که از مهمترین این اقدامات؛ راه اندازی باشگاه غواصی و تفریحات دریایی، تاسیس پارک تمساح (پارک گاندو)، راه اندازی پارک طبیعی لیپار(پارک ساحلی)، توسعه و تجهیز تفرجگاه ساحلی تیس، توسعه فضای سبز، کاشت چندین هکتار درخت حرا(مانگرو) در ساحل خلیج چابهار، برگزاری کلاس های آموزشی طبیعت گردی، دعوت از آژانس های فعال در عرصه اکوتوریسم است.

بلوچ زاده ادامه داد: تورهای گردشگری به منظور معرفی جاذبه‌های گردشگری شهرستان چابهار انجام شد.

وی بیان کرد: برای معرفی سواحل مکران برگزاری تور های طبیعت گردی می تواند کمک زیادی بکند.

مدیر اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری چابهار خاطرنشان کرد: چابهار با وجود جاذبه های زیاد گردشگری شرایط تبدیل شدن به دروازه ای برای ورود گردشگران خارجی به استان و کشور را دارند.

صنعت گردشگری از صنایع مهم در حوزه اقتصادی و فرهنگی است که کشورما به لحاظ موقعیت جغرافیایی و تاریخی بسیار غنی از امتیازات ویژه ای نسبت به سایر کشورهای جهان بهره می برد.

چابهار به عنوان تنها بندر اقیانوسی کشور ظرفیتی بسیار بکر و استثنایی برای جذب گردشگر را داراست و برخورداری از منطقه آزاد تجاری و ارتباط زمینی این بندر با پسکران موقعیتی بسیار مناسب برای گردشگران فراهم آورده است.

انتهای پیام/
شنبه ۲۰ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۱۵
کد مطلب: 450554
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *