۰
معاون مدیر کل و مدیر آموزش و پرورش چابهار خبر داد؛

طرح المپیادهای ورزشی در کنار ساخت سالن چند منظوره بانی ارتقا سطح ورزشی دانش آموزان در مدارس

معاون مدیر کل و مدیر آموزش و پرورش چابهار گفت: طرح المپیادهای ورزشی در گرو ساخت سالن های ورزشی چند منظوره باعث ارتقا سطح ورزشی دانش آموزان در مدارس خواهد شد و رتبه های استانی و کشوری محصلان را در ابعاد مختلف در پی خواهد داشت.
طرح المپیادهای ورزشی در کنار ساخت سالن چند منظوره بانی ارتقا سطح ورزشی دانش آموزان در مدارس
به گزارش چهاربهاران، حسن نوروزی در جلسه شورای ورزشی که با حضور کارشناسان و مدیران مدارس در آموزش و پرورش شهرستان چابهار برگزار شد، اظهار کرد: کسب نتایج برتر ورزشی دانش آموزان چابهار در استان و کشور نشانه تدبیر و برنامه ریزی دقیق در این حوزه می باشد به طوری که استفاده از استعداد های دانش آموزان علاقمند و دارای توانایی ویژه در رشته ای ورزشی متفاوت می تواند رتبه ها و دستاوردهای ویژه ای را در این حوزه به دست آورد.
وی در خصوص برگزاری طرح المپیادهای ورزشی در چابهار افزود: با برگزاری چنین طرح هایی می توان پیش بینی های ثمربخشی برای سلامت و افزایش راندمان یادگیری دانش آموزان تبیین کرد به طوری که طبق مطالعات و تحقیقات انجام شده، ورزش و مطالعه رابطه مستقیم و اثربخش تری در یادگیری دارند.
نوروزی در حوزه زیرساختی ورزش مدارس چابهار تصریح کرد: با برنامه ریزی انجام شده در راستای رفاه ورزشی و ارتقاء سطح ورزشی در مدارس شهرستان چند سالن ورزشی در حال ساخت می باشد که با پیش بینی های انجام شده در سال آینده به بهره برداری خواهد رسید.
وی در خصوص تفاهم نامه ها، قراردادها، تعمیر و تجهیز سالن های ورزشی مدارس چابهار عنوان کرد: طبق مصوبات انجام شده و تکمیل پروژها به زودی شاهد رشد تحصیلی و ورزشی بیشتر دانش آموزان در مدارس چابهار خواهیم بود و موانع ورزشی و رشد تحصیلی محصلان با تکمیل پروژه های زیرساختی بهبود خواهد یافت.
مدیر آموزش و پرورش چابهار خاطرنشان کرد: یک مشکل مهم در دانش‌آموزان این است که برای یادگیری مجبورند بدون تحرک و با وضعیت ثابت در ساعات طولانی در کلاس قرار می‌گیرند و در نتیجه، دچار کشیدگی مفاصل و ایجاد نقاط دردناک در شانه‌ها، زانوها، لگن و کمر می‌شوند که با انجام ورزش های روزانه و یا به صورت هفتگی مقاوم تر شده و در نتیجه در هنگام یادگیری درس در کلاس خسته نخواهند شد.
انتهای پیام/
سه شنبه ۱۶ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۰۶
کد مطلب: 450529
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *