۰
پس از کشمکش های فراوان؛

شهردار جدید چابهار انتخاب شد

شورای اسلامی شهر چابهار بعد از گذشت بیش از دو ماه محمدیونس حقانی شهردار سابق کنارک را به عنوان شهردار جدید تنها بندر اقیانوسی کشور انتخاب و برای صدور حکم به استانداری معرفی کرد.
شهردار جدید چابهار انتخاب شد
به گزارش چهاربهاران، رئیس شورای اسلامی شهر چابهار اظهار کرد: محمدیونس حقانی با 5 رای شورای اسلامی شهر انتخاب شده است.

الله بخش جدگال افزود: حقانی دارای مدرک تحصیلی کارشناسی ارشد مدیریت امور شهری از دانشگاه تهران است که امیدواریم با توجه به سابقه خدمت در سمت شهردار کنارک بتواند موفقیت لازم را در چابهار بدست آورد.

وی بیان کرد: شورای اسلامی شهر چابهار برای عمران و آبادانی شهر با شهروندان همدل و همراه هستند و از هیچ کوششی برای خدمت صادقانه دریغ نخواهند کرد.

جدگال گفت: پیش از این مرتضی اسلامی از کارمندان شهرداری به عنوان سرپرست جایگزین دادکریم بلوچ شهردار سابق بوده است.

نائب رئیس شورای اسلامی شهر چابهار با تائید انتخاب شهردار جدید این شهر توسط اعضای شورای اسلامی در جلسه امروز گفت: یونس حقانی شهردار سابق کنارک به عنوان شهردار جدید بندر چابهار انتخاب شد‌.

کمال کشکوری افزود: اعضای شورای اسلامی شهر چابهار با پنج رای موافق از هفت رای، یونس حقانی را به عنوان شهردار بندر چابهار انتخاب کردند.

کشکوری بیان داد: شهردار جدید بندر چابهار جهت انتصاب و آغاز به کار نیازمند صدور حکم از طرف استاندار سیستان و بلوچستان است که طی نامه ای صورت جلسه انتخاب شهردار توسط اعضای شورای اسلامی شهر چابهار به استانداری جهت سیر مراحل قانونی انتصاب ارسال شد.

انتهای پیام/
يکشنبه ۱۴ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۲۲
کد مطلب: 450520
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *