۰
دادستان چابهار خبر داد:

توقیف پنج خودرو در راستای مبارزه با قاچاق ارز

دادستان چابهار گفت: پنج شنبه هفته گذشته بین ساعت 10 تا 12 شب پنج خودروی حامل لاستیک و کالاهای قاچاق در ورودی شمالی منطقه آزاد چابهار توقیف شدند.
توقیف پنج خودرو در راستای مبارزه با قاچاق ارز
روح الله مرادی در گفت و گو با خبرنگار چهاربهاران، اظهار کرد: در این خودروها برای فرار از گشت های پلیس از سیستم دودزا استفاده شده بود به نحوی که در هنگام تعقیب و گریز با دود بسیار غلیظ از اگزوز ماشین بوسیله سیستم دست ساخته در گالن گازوئیل تعبیه شده در جلوی صندگی شاگرد پژو مانع دید خودروی پشت سرشان شده و به راحتی فرار می کردند.
​وی با بیان اینکه لاستیک، تلویزیون و پتو جزو اقلام کالاهای قاچاف به دست آمده بود، افزود: قاچاقچیان لاستیک ها را بوسیله نوارهای پلاستیکی در هر پژو به تعداد 40 عدد شکلات پیچ کرده بودند که متخلفان با اقدامات اطلاعاتی و با همکاری پاسگاه تیس به دام قانون افتادند.
​این مقام مسئول اضافه کرد: عوامل اجرایی و قضایی چابهار همواره برای مبارزه با قاچاق به منظور حمایت از تولید داخلی آماده بوده و با متخلفان به صورت جدی و نابخشودنی برخورد خواهد شد.
​دادستان چابهار خاطرنشان کرد: منطقه آزاد چابهار به عنوان گلوگاه واردات کالا محل مناسبی برای استفاده سودجویان قاچاق کالا و ارز می باشد که باید همواره اقدامات امنیتی و حفاظتی مرز های منطقه با محیط بیرون پاس داری و حراست شود.
انتهای پیام/
سه شنبه ۹ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۰۸:۰۶
کد مطلب: 450476
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *