۰
مدیرعامل سازمان منطقه آزاد:

همکاری، کمک و مشارکت برای توسعه سواحل مکران، اهداف کنونی منطقه آزاد چابهار

مدیر عامل سازمان منطقه آزاد چابهار گفت: اهداف کلی این مجموعه از قبیل توسعه سواحل مکران که در راس امور قرار دارد با برگزاری هم اندیشی و برنامه ریزی درست به ثمر خواهد نشست.
همکاری، کمک و مشارکت برای توسعه سواحل مکران، اهداف کنونی منطقه آزاد چابهار
به گزارش چهاربهاران مدیرعامل سازمان منطقه آزاد چابهار در آیین افتتاح نخستین دوره بالندگی و شکوفایی حرفه‌ای آموزگاران و مدیران ابتدایی حوزه سواحل مکران که در سازمان منطقه آزاد چابهار برگزار شد اظهار کرد:، با اشاره به اینکه اجرای منویات مقام معظم رهبری در سواحل مکران و دستیابی به اهداف سند چشم‌انداز، جز از طریق ارتقای کیفیت آموزش و افزایش مهارت‌های ساکنان مکران ممکن نخواهد بود، این سازمان، همکاری، کمک و مشارکت برای این مهم را در رئوس اولویت‌های برنامه های خود قرار داده است.
 
وی با تشریح هدف‌گذاری‌های دولت در توسعه زیرساخت‌های منطقه گفت: هدف توسعه انسان است و بنابراین در فقدان انسان‌های توانمند، ابزارهای توسعه ناکارآمد خواهند بود بنابراین مجموعه منطقه آزاد چابهار باید به‌عنوان مجری برنامه‌های توسعه‌ای دولت به آموزش هم همپای زیرساخت‌ها توجه کند.
کردی عنوان کرد: اگر برنامه‌ها و اقدامات صورت گرفته چه در حوزه سخت‌افزاری و چه در حوزه نرم‌افزاری، فاقد راهبرد مشخص باشد، هیچ نتیجه ملموسی نخواهد داشت.
این مقام مسئول خاطرنشان کرد: مدرسه‌سازی، تجهیز کلاس‌های درس و اهدای لوازم‌التحریر به دانش‌آموزان وقتی مؤثر خواهد بود که مبحث مهم «کیفیت آموزش» در رأس برنامه‌ریزی‌ها قرار گیرد.
وی در خصوص جلسه برگزار شده تشریح کرد: چنین نشست هایی مانند نخستین "دوره بالندگی و شکوفایی حرفه‌ای آموزگاران و مدیران ابتدائی حوزه سواحل مکران" با حضور معاون مدیرکل و مدیر آموزش‌وپرورش شهرستان چابهار، اساتید برتر کشور، مدیران آموزش‌وپرورش ده‌گانه جنوب استان سیستان و بلوچستان نقش مهمی در پیشبرد اهداف سازمان منطقه آزاد چابهار خواهد داشت.
انتهای پیام
يکشنبه ۷ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۲۸
کد مطلب: 450469
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *