۰
در راستای رونق صنعت توریسم انجام شد؛

برپایی تور یک روزه بازدید از جاذبه‌های گردشگری در چابهار

رئیس میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری چابهار گفت: تور یک روزه بازدید از جاذبه‌های گردشگری در جهت رونق این صنعت توسط فعالین گردشگری چابهار برگزار شد.
برپایی تور یک روزه بازدید از جاذبه‌های گردشگری در چابهار
عبدالحمید بلوچ زاده در گفت و گو با خبرنگار چهاربهاران، اظهار کرد: تور یک روزه بازدید از جاذبه های گردشگری شهرستان چابهار به منظور معرفی جاذبه های منطقه و رونق صنعت توریسم در جنوب سیستان و بلوچستان برگزار شد.
رئیس میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری چابهار افزود: این تور شامل بازدید از جاذبه های رمین، بریس، پسابندر و گواتر بود که وجود این مکان ها، قدرت گردشگری منطقه را در جنوب شرق کشور به رخ می کشد.
این مسئول ادامه داد: با توجه به وجود جاذبه های گردشگری فراوان در شهرستان چابهار زمینه ایجاد اشتغال برای جوانان فارغ التحصیل در رشته های مرتبط و علاقه مندان در زمینه گردشگری فراهم است به طوریکه صنعت توریسم منطقه توانایی اشتغالزایی و تور لیدری را فراهم کرده است.
رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری چابهار عنوان کرد: متصدیان گردشگری چابهار همواره آمادگی همکاری ویژه با بخش خصوصی در خصوص برگزاری تور های طبیعت گردی را با رعایت قوانین و ضوابط مربوطه دارد.
این مسئول با بیان اینکه یکی از راه های ایجاد اشتغال جذب گردشگر می باشد، خاطرنشان کرد: سواحل شب تاب چابهار که در پاییز شگرف و دیدنی تر می شود قادر است ظرفیت لازم برای جذب گردشگر را به دلیل هوای مطلوب بیشتر کند و همچنین برگزاری نشست های متفاوت در کنار این سواحل این امکان را به عنوان یک معرف نمادین در اختیار عموم قرار خواهد داد.
انتهای پیام/
شنبه ۶ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۰۸:۰۸
کد مطلب: 450462
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *