۰
رئیس اداره تعزیرات حکومتی شهرستان چابهار:

کشف و ضبط مقادیر کالای قاچاق به ارزش 66 میلییون ریال در کنارک

رئیس اداره تعزیرات حکومتی شهرستان چابهار گفت: در بازسی های صورت گرفته از خودرویی در کنارک مقادیر پارچه و چراغ گرمایشی به ارزش 66 میلیون و 689 هزار ریال کشف و ضبط شد.
کشف و ضبط مقادیر کالای قاچاق به ارزش 66 میلییون ریال در کنارک
محمود میرشکار در گفت و گو با خبرنگار چهاربهاران، اظهار کرد: مأمورین انتظامی شهرستان کنارک در سطح حوزه استحفاظی به یک دستگاه خودروی پژو مشکوک شدند که پس از توقیف خودرو و در بازرسی صورت گرفته مقادیری کالای قاچاق شامل انواع چراغ و پارچه با ارزش 66 میلیون و 689 هزار ریال کشف کردند.
وی افزود: در ادامه پرونده در شعبه ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز تشکیل و مورد رسیدگی قرار گرفت.
وی ادامه داد: شعبه صادر کننده رأی براساس اظهارات متناقض متهم و مستندات موجود تخلف را وارد دانست و متخلف را علاوه بر ضبط کالاهای مکشوفه به میزان 67 میلیون ریال جزای نقدی در حق دولت محکوم کرد.
رئیس اداره تعزیرات حکومتی شهرستان چابهار خاطرنشان کرد: اهداف اصلی ما باید در مناطق آزاد در راستای ایجاد فرصت شغلی، جذب سرمایه خارجی، افزایش صادرات و کسب درآمد ارزی و همچنین محرومیت زدایی در شهرهای همجوار باشد اما بنظر با حجم وسیع واردات و ورود کالای خارجی در منطقه آزاد تجاری چابهار علاوه بر اینکه به تمامی اهداف اشاره شده دست نیافته ایم بلکه در برخی موارد در مسیر مخالف آن گام برداشته و این خود نیازمند تجدید نظر می باشد.
​انتهای پیام/
يکشنبه ۳۰ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۰۸:۳۳
کد مطلب: 450415
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *