امام جمعه شهرستان چابهار در خطبه های نماز جمعه این هفته:

حل مشکل اقتصادی نگاه به درون کشور و صادرات است/ هتاکی به سپاه نتیجه شکست سیاستهای آمریکا در منطقه است

28 مهر 1396 ساعت 13:17

امام جمعه شهرستان چابهار گفت: چرا علی رغم همه توانمندی‌ و ظرفیت‌های کشور همچنان در عرصه اقتصادی شاهد رونق و شکوفایی در جهت حل مشکلات مردم نیستیم حل مشکل اقتصادی کشور نگاه به درون و صادرات است.


به گزارش چهاربهاران، حجت السلام و المسلمین سید محمد موسوی در خطبه های نمازجمعه این هفته با اشاره به روز ملی صادرات اظهار کرد: صادرات به عنوان موتور محرکه اقتصاد و رمز بقای کشورمان در بازارهای جهانی نقش مهمی را ایفا می کند، زیرا تقویت ظرفیتهای تولید و ایجاد ظرفیتهای جدید، هموار کردن راه توسعه صادرات نقش دولت را به عنوان تضمین کننده سرمایه گذاری ها می طلبد.

وی افزود: ما باید مراقب باشیم اقتصاد مقاومتی را زمین نگذاریم بعضی ها خودشان را سینه چاک سرمایه گذاری خارجی دارند و باید بدانند همه مشکلات اقتصادی کشور با سرمایه گذاری خارجی حل نمی شود بلکه حل مشکل اقتصادی کشور نگاه به درون کشور و صادرات است.

خطیب نماز جمعه چابهار بیان کرد: سخنان سخیفانه ترامپ حتی کمترین ها هم بر آن ها ارج نگذارند در خصوص بزرگان این کشور و اهانت ها و فحاشی های او بدزبانی بود، وقتی کریستف کلب آمریکا را کشف کرد اینجا خلیج فارس بوده است همان که مقام معظم رهبری فرمودند که ترامپ کارگزار صهیونیسم است و اباطیل محسوب می شود نباید فکر کنیم رئیس جمهور امریکا دیوانه است از طرفی باید بوی توطئه را احساس کنیم و کسانی که در خارج از کشور ترامپ را محکوم می‌کنند در جای دیگر از این مسئله استفاده ابزاری می کنند.

حجت السلام موسوی ادامه داد: چرا قدرت موشکی ایران را زیرسوال می برند، چه کسی چنین قانونی را تصویب کرده که شما بمب اتم داشته باشد و ما موشک دفاعی برای کشور خود نداشته باشیم و این کاملا اشتباه است که می گویید چرا سپاه پاسداران موشک بالستیک آزمایش می کند بلکه ما با قدرت بیشتر آزمایش خواهیم کرد و سپاه و ارتش خود را به بهترین سلاح ها مسلح خواهیم کرد و اگر امروز به سپاه هتاکی می کنید دلیلش این است که سپاه نگذاشت شما سوریه، یمن، ترکیه و ایران را تجزیه کنید.

وی تصریح کرد: این طنابی که ترامپ به دستش گرفته پوسیده است، چهل سال است که آمریکا می گوید ما خواهان تغییر این انقلاب هستیم ولی بدانند که ما الان کامل شده ایم و خودمان را قدرتمند کرده ایم.

امام جمعه چابهار با اشاره به شروع ماه صفر خاطرنشان کرد: در آستانه سالروز ورود خاندان نبوت به شام هستیم، همان شامی که امام سجاد (ع) می فرمودند مصیبت سخت ما الشام، الشام، الشام بود؛ زمانی که برای یک خاندان مصیبت دیده و داغ دیده شهر را آذین بسته اند و چراغانی کردند، از پشت بام ها خاکستر و سنگ می ریختند، سرها بالای نیزه و با یک مشت زن و بچه چنین رفتاری کردند.

انتهای پیام/


کد مطلب: 450411

آدرس مطلب: https://www.4baharan.ir/news/450411/حل-مشکل-اقتصادی-نگاه-درون-کشور-صادرات-هتاکی-سپاه-نتیجه-شکست-سیاستهای-آمریکا-منطقه

چهاربهاران
  https://www.4baharan.ir