۰
رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای شهرستان چابهار خبر داد

ایجاد صنایع در چابهار نیازمند نیازسنجی است/ آموزش 400 نیرو برای پروژه گازرسانی چابهار - ایرانشهر

رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای چابهار گفت: طبق اعلام شرکت گاز؛ ۴۰۰ نیرو برای پروژه گازرسانی از ایرانشهر به چابهار نیاز است و بر همین اساس آموزش این نیروها در مراکز آموزش فنی و حرفه‌ای شهرستان چابهار در دستور کار قرار دارد.
ایجاد صنایع در چابهار نیازمند نیازسنجی است/ آموزش 400 نیرو برای پروژه گازرسانی چابهار - ایرانشهر
به گزارش چهاربهاران، محمد اولیایی در نشست هم‌اندیشی مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای شهرستان چابهار اظهار کرد: آموزش نیروها در مراکز آموزش فنی و حرفه‌ای شهرستان چابهار با تاکید بر حمایت از نیروهای کار بومی در راستای کاهش خیل جوانان بیکار در دستور کار قرار دارد.

وی تصریح کرد: ما با شرکت فولاد مکران در تفاهمنامه‌ای تامین نیروی کار مورد نیاز این شرکت را عهده‌دار شده‌ایم؛ همچنین با سایر شرکت‌ها و صنایع نیز برای تربیت نیروی کار در حال رایزنی هستیم تا با اولویت بومی گزینی بستر رشد و توسعه استان و نیز ارتقاء سطح زندگی مردم استان را فراهم کنیم.

فرماندار چابهار گفت: صنایع در حال شکل‌گیری در شهرستان چابهار نیازمند نیازسنجی و تربیت نیروی ماهر هستند و یقیناً استفاده از نیروی ماهر بومی برای صنایع کم هزینه تر و مفید‌تر است؛ در همین راستا مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای چابهار عهده‌ دار تربیت نیروی کار بومی برای صنایع در حال شکل گیری است.

ایوب درویشی افزود: صاحبان اصناف و صنایع نیز باید به مسئولیت‌های اجتماعی خود در قبال بکارگیری نیروی کار ماهر بومی پایبند باشند بنابراین تدوین پیوست‌های اجتماعی برای صنایع بر اساس نیازهای بازار کار شهرستان ضروری است.

این نشست هم‌اندیشی در راستای بررسی وضعیت بازار کار در شهرستان چابهار با توجه به پروژه‌های عمرانی و صنایع در دست اقدام در شهرستان برگزار شده است.
انتهای پیام/
پنجشنبه ۲۷ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۰۸:۵۹
کد مطلب: 450408
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *