۰
امام جمعه اهل سنت نگور چابهار:

منع استقلال کردستان عراق عامل جلوگیری از تجزیه عراق شد/ سردار سلیمانی چهره مبارز امروز دنیای اسلام است

امام جمعه اهل سنت نگور چابهار گفت: دشمنان اسلام با همه پرسی در کردستان عراق قصد تجزیه این منطقه را داشتند که بحمدالله با یاری سردار سلیمانی به اهدافشان نرسیدند.
منع استقلال کردستان عراق عامل جلوگیری از تجزیه عراق شد/ سردار سلیمانی چهره مبارز امروز دنیای اسلام است
مولوی عبدالرحمن عارفی در گفت و گو با خبرنگار چهاربهاران، اظهار کرد: اسرائیل و آمریکا دشمنان قدیمی و قسم خورد اسلام و ایران قصد استقلال در کردستان عراق را داشتند به این دلیل که این تجزیه و جدایی از کشور باعث کوچک شدن عراق و محدود شدن قلمرو اسلامی شود.
وی افزود: بیانات و مخالفت مقام معظم رهبری باعث ورود سردار سلیمانی این فرمانده بزرگ اسلامی به قضیه می شود که علاوه بر نقش بر آب کردن حیله دشمنان؛ باعث حقیر شدن اسرائیل و آمریکا در خارج از مرزهای کشور شد.
وی ادامه داد: اسرائیل و آمریکا با همه پرسی در کردستان عراق عینأ موافق در سوریه و یمن بوده اند که تاکنون به یاری خداوند موفق نشده اند؛ کشورهای اسلامی باید ایران را الگوی خود قرار داده، کشور ما دارای فرقه ها و مذاهب مختلف است به گونه ای که علاوه بر امنیت داخلی باعث برقراری امنیت در کشورهای فرامرزی شده است.
وی عنوان کرد: رئیس جمهور آمریکا وقتی پشت تریبون و در مقابل اکثریت رسانه های وابسته به خود با نام ایران شروع به بدگویی می کند دلیلش شکست نقشه های شوم خود در منطقه است و می خواهد ایران را با بدنام کردن و بدگویی به انزوا بکشد ولی بداند هر قدر که نام ما را بر زبان بیاورد ما قوی تر شده و هیچ هراسی از دشمنان نخواهیم داشت.
وی تصریح کرد: توصیه من به کشورهای عراق، یمن و سوریه این است که امروز چوب نفاق در جامعه را خورده اند و باید به فکر اتحاد و همبستگی باشند به طوریکه این پیوستگی و هماهنگی باعث نابودی داعش و بریدن دست آمریکایی ها در منطقه خواهد شد.
انتهای خبر/
چهارشنبه ۲۶ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۰۸:۳۵
کد مطلب: 450404
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *