رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان چابهار:

همایش طعم خوش ریاضی در بندر چابهار برگزار می شود

25 مهر 1396 ساعت 11:01

رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان چابهار گفت: همایش "طعم خوش ریاضی" با همکاری منطقه آزاد چابهار از 25 الی 28 مهر ماه جاری برگزار می شود.


حسن نوروزی در گفت و گو با خبرنگار چهاربهاران اظهار کرد: همایش "طعم خوش ریاضی" با هدف افزایش علاقه مندی و درک ملموس دانش آموزان از ریاضی در زندگی و آشنایی با شیوه های آموزش ریاضی از طریق بازی، از 25 الی 28 مهر ماه جاری برگزار می شود.

وی افزود: کارگاه‌های آموزش ریاضی با روش بازی و معما برای معلمان بخش دیگری از همایش است که با حضور "دکتر مجید میرزا وزیری" مدرس و هیئت‌علمی دانشگاه فردوسی مشهد برگزارمی شود.

 معاون مدیرکل ومدیر آموزش و پرورش چابهار بیان کرد: برنامه های این همایش برای مقاطع مختلف تحصیلی شامل: مسابقات شهر ریاضی ویژه دانش آموزان کلاس ششم و متوسطه اول و متوسطه دوم، جزیره گنج برای کلاس اول تا پنجم دبستان، فوتبال ریاضی برای دانش آموزان کلاس های 11 و 12 است.

نوروزی ادامه داد: برای معلمان دبستان بازی معما و همچنین برای معلمان متوسطه اول زبان دوم (خلاقیت) برگزار خواهیم کرد.

وی خاطرنشان کرد: کارگاه آموزشی تحت عنوان "معماهای منطقی" برای معلمان متوسطه دوم و نشست های تخصصی، سخنرانی ویژه اقشار مختلف علاقه مند به ریاضی و نمایشگاه کتابهای ریاضی با متن و ظاهر متفاوت از دیگر برنامه های این همایش می باشند.

دبیر علمی اولین همایش استانی "طعم خوش ریاضی" گفت: این همایش از تاریخ ۲۵ تا ۲۸ مهرماه جاری در دانشگاه بین‌المللی چابهار، با مشارکت سازمان منطقه آزاد چابهار، دانشگاه فردوسی مشهد، آموزش‌وپرورش شهرستان چابهار در سالن ورزشی ورنای منطقه برگزار می‌شود.

ملوک خاتون بزرگزاده گفت: برنامه‌های همایش به نحوی است که مخاطبان تمام دانش آموزان و معلمان هستند و در بخشی از این همایش دانش آموزان همراه با شور، هیجان و همفکری یکدیگر تلاش در حل مسئله می‌کنند که به‌نوعی آموزش کار تیمی است.

انتهای پیام/


کد مطلب: 450394

آدرس مطلب: https://www.4baharan.ir/news/450394/همایش-طعم-خوش-ریاضی-بندر-چابهار-برگزار-می-شود

چهاربهاران
  https://www.4baharan.ir