۰

سپاه سنگر مستحکم انقلاب است

فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان با بیان اینکه سپاه سنگر مستحکم انقلاب است، دشمن با راه‌اندازی جنگ نرم به دنبال تغییر ذائقه است.
سپاه سنگر مستحکم انقلاب است
به گزارش چهاربهاران، با حضور سردار حسین معروفی فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان، ساختمان سازمان بسیج جامعه زنان در زاهدان، افتتاح شد.
فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان در این مراسم اظهار کرد: سپاه سنگر مستحکم انقلاب است.
وی افزود: امروز هدف اصلی دشمن مشخص است و هدفش جنگ نرم و عملیات روانی است، دشمن با راه اندازی جنگ نرم به دنبال تغییر ذائقه است.
وی گفت: عقبه جامعه وهر سازمان به هویزه در سپاه و بسیج خانواده است که این نهاد یک نظام نیرو محور است.
وی تصریح کرد:ما امروز بیش از هر زمان دیگری نیازمند تقویت هویت ملی هستیم مهم ترین راه بازدارندگی تقویت حوزه ملی است.
فرمانده سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان اظهار داشت: تمسک به قرآن و اهل بیت و داشتن معنویت حقیقی ما را در هشت سال دفاع مقدس پیروز و سربلند کرد 
وی اذعان کرد: بسیجیان باید دشمن شناس باشند وبروز رسانی را لازمه کار خود بدانند دشمن را بشناسند ودر برابر تهدیدشان به موقع وارد عمل شوند.
این مسئول برگزاری کارگاههای آموزشی وسبک زندگی اسلامی را خواص خواهران بسیجی الزامی دانست و گفت: مادران با داشتن آگاهی از سبک زندگی اسلامی در تربیت صحیح فرزندان گام بردارند تا با درست تربیت کردن فرزندان از ناهنجاریها در جامعه جلوگیری شود.
وی تقویت امام شناسی در بین نیروهای جوان را یکی از الزامات جامعه امروزی بیان و افزود: دشمن امام ما را شناخته و امروز هدف قرار داده است امروز انشقاق قومی مذهبی راهبردی دشمن است.
وی مشترکات ملی را بالا ترین روحیه استکبار ستیزی در بین مردم برشمرد و بیان کرد:امروز باید شهدای زن استان را برجسته کرد و زن های انقلابی ایثارگر انقلاب را به آیندگان شناساند.
سردار معروفی به هوشمندی ملت ایران که امروزه در هر جامعه ای مطرح است اشاره کرد و اظهار داشت:سپاه سنگر مستحکم انقلاب است, سپاه سپر بلای ملت ایران و سپر بلای ولایت است.
وی در پایان خاطر نشان کرد،:اقداماتی که امروز سپاه در استان انجام میدهد بر اساس رسالت پاسداری زبر ای ابروی ملت ایران،است.

 
ادامه دارد.
دوشنبه ۲۴ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۲۰:۰۴
کد مطلب: 450392
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *