افزایش دستگاه‌های سونوگرافی بیمارستان رازی سراوان به 4 دستگاه

24 مهر 1396 ساعت 20:00

رئیس شبکه بهداشت سراوان گفت: به همت خیرین سلامت، تعداد دستگاه های سونوگرافی بیمارستان رازی سراوان به چهار دستگاه افزایش یافت.


به گزارش چهاربهاران، رضارضازاده با بیان این مطلب و با اشاره به اینکه در بیمارستان رازی سراوان تا کنون 3 دستگاه سونوگرافی وجود داشته است، گفت: این دستگاه توسط گروه خیریه مهر و نیکوکاری با صرف بیش از 3 میلیارد ریال هزینه خریداری و به این بیمارستان اهداء شد.
وی افزود: بیمارستان رازی به دلیل پذیرش بیماران داخلی و اتباع بیگانه همواره ضریب بالای اشغال تخت و خدمات دهی با ظرفیت بالا را در کارنامه خود دارد.
رئیس شبکه بهداشت سراوان با بیان اینکه با توجه به هم مرزی این شهرستان با کشور پاکستان، اتباع غیرمجاز نیز در این بیمارستان درمان می شوند تصریح کرد: تا تکمیل بیمارستان جدید این شهرستان توسط وزارت راه و شهرسازی، باید در ساختمان فعلی و با ظرفیت موجود خدمات ارائه شود.
وی اذعان داشت: خوشبختانه همیاری و همکاری خیران سلامت تا کنون توانسته است یاریگر این شبکه در خدمات دهی به بیماران زیادی شود.
وی ادامه داد: نیکوکاران خدادوست پیش از این نیز در ساخت مرکز سلامت و مرکز تسهیلات زایمانی این شهرستان و نیز خریداری دستگاه ها و تجهیزات مورد نیاز بیمارستان سراوان همکاری های شایان توجهی داشته اند.
وی ابراز امیدواری کرد: خیرین سلامت همچنان شبکه بهداشت سراوان را در رفع نیازهای این بیمارستان شامل تجهیز زایشگاه و بیمارستان جدید برای بخشیدن لبخند صحت به جان رنجور بیماران، همراهی کنند.
انتهای پیام/


کد مطلب: 450390

آدرس مطلب: https://www.4baharan.ir/news/450390/افزایش-دستگاه-های-سونوگرافی-بیمارستان-رازی-سراوان-4-دستگاه

چهاربهاران
  https://www.4baharan.ir