۰
عضو انجمن جوان فیلم سازی کشور در چابهار:

آمریکایی ها وقتی زورشان نمی رسد بد دهنی می کنند

عضو انجمن جوان فیلم سازی کشور در چابهار گفت: وقتی که مقامات آمریکایی، انگلیسی و اسرائیلی نمی توانند از لحاظ فیزیکی به مقابله با ما بپردازند شروع به توهین و بدنام کردن ما می کنند که موفق نخواهند شد.
آمریکایی ها وقتی زورشان نمی رسد بد دهنی می کنند
مجید شریف در گفت و گو با خبرنگار چهاربهاران، اظهار کرد: رئیس جمهور آمریکا در سخنرانی دوشب قبل، ایران را تروریست معرفی کرده و شروع به بد دهنی می کند مسلمأ وقتی توانایی مقابله فیزیکی با ما را ندارند مجبورند دست به اعمال حقیرانه و پست بزنند.
وی افزود: من بعنوان کوچکترین عضو از این سرزمین اعلام می کنم همواره آماده ایثار و جان فشانی برای سرزمین و اسلام بوده تا جایی که دشمنان جرأت جسارت به این کشور را نداشته باشند.
وی ادامه داد: اگر رئیس جمهور آمریکا به مقامات امنیتی و حفاظتی ما اشاره می کند دلیلش شکست های سنگینی است که در خاورمیانه متحمل شده و هیچ شخصی در کشور به آمریکایی ها اجازه دخالت در امور داخلی کشور را نمی دهد.
فیلمساز و برنده مسابقه منطقه ای فیلم سازی کشور گفت: ما این حرف های حسودانه و بچگانه آمریکا را جدی نگرفته و خود را قوی تر کرده، دقیقا به همان نقطه ای که دشمن در کشور ما اشاره می کند باید توجه بیشتری کرد.
وی اظهار کرد: اگر دشمن سپاه را مورد هجمه قرار می دهد باید سپاه پاسداران قوی تر شود، اگر ما را تروریست عنوان می کند باید بیشتر ضد تروریست عمل کرده و اگر به فرهنگ و بیشینه کشور تعرض می کند، توجه به فرهنگ کشورمان را افزایش خواهیم داد.
انتهای خبر/
يکشنبه ۲۳ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۲۲
کد مطلب: 450379
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *