برنامه‌های هفته پاراالمپیک در سیستان و بلوچستان اعلام شد

22 مهر 1396 ساعت 22:37

دبیر هیئت جانبازان و معلولان سیستان و بلوچستان گفت: برنامه‌های ورزشی ویژه هفته پاراالمپیک در این استان مشخص شد و از شنبه هفته آینده آغاز می‌شود.


به گزارش چهاربهاران، محمدرضا تیموری اظهار کرد: برنامه های هفته پاراالمپیک امسال در استان از 22 تا 28 مهر ماه برگزار می شود که برای برگزاری هرچه بهتر برنامه های این هفته و نیز جشن روز پارالمپیک جلساتی برگزار و برنامه ریزی ها انجام شد.
دبیر هیئت جانبازان و معلولان سیستان و بلوچستان بیان کرد: برگزاری جشن و پیاده روی خانوادگی در سالن جانبازان و معلولان دهکده المپیک زاهدان، کارگاه آموزشی جسمی حرکتی پسران و دختران مدارس استثنایی، جشنواره فرهنگی ورزشی در زابل و همایش ویلچررانی در نیمروز، حضور مدال آوران در مدارس، تجلیل از دانشجویان مدال آور، دیدار با نمایندگان مجلس، بازدید از آسایشگاه معلولان، برگزاری کارگاه آموزشی ویژه کم توانان ذهنی در دو قسمت دختران و پسران و مراسم ویژه برای خانواده ها و عطر افشانی و تجدید میثاق با آرمان های شهدا از جمله برنامه های این هفته است.
وی ادامه داد: توسعه سلامت جامعه از طریق ترویج ورزش در میان جانبازان و معلولان، تشویق آن ها به انجام فعالیت‌های ورزشی و ورود به اجتماع و دوری از انزوا از جمله اهداف برنامه‌های هفته پاراالمپیک است.
انتهای پیام/


کد مطلب: 450375

آدرس مطلب: https://www.4baharan.ir/news/450375/برنامه-های-هفته-پاراالمپیک-سیستان-بلوچستان-اعلام

چهاربهاران
  https://www.4baharan.ir