لزوم تامین سوخت گلخانه‌های کشاورزی در سراوان

22 مهر 1396 ساعت 22:34

فرماندار سراوان گفت:با توجه به آغاز فصل سرما و کشت گلخانه‌ای کشاورزان پیش بینی سوخت مورد نیاز تمام بخش ها انجام پذیرد و شرکت نفت نیز برای تأمین و توزیع به موقع نفت سفید شهروندان، دستگاه‌های دولتی و مراکز آموزشی اقدام کند.


به گزارش چهاربهاران، صبح امروز کارگروه هماهنگی سوخت شهرستان سراوان به ریاست درویش نارویی فرماندار شهرستان و اعضای کارگروه سوخت شهرستان در دفتر فرماندار تشکیل جلسه داد.
فرماندار سراوان در این جلسه گفت: جایگاه‌های که سوخت را عرضه می کنند نمی توانند به صورت انبوه اقدام به فروش سوخت بنمایند.
این مسؤول ادامه داد: برای احترام حقوق مردم بایستی سیستم های نظارتی نسبت به نظارت مستمر جهت جلوگیری از تخلفات از سوی جایگاه داران فعالیت بیشتری نمایند و از تمام اهرم های نظارتی استفاده و با متخلفین بر خورد قانونی صورت گیرد.
وی گفت: حدود 100 هزار وسیله نقلیه کدینگ شده اند و این روند برای کنترل تخلف در شهرستان در نظم و توزیع سوخت بسیار مؤثر بوده است.
نارویی ادامه داد: با توجه به آغاز فصل سرما و کشت گلخانه ای کشاورزان پیش بینی سوخت مورد نیاز تمام بخش ها انجام پذیرد و شرکت نفت نیز جهت تأمین و توزیع به موقع نفت سفید شهروندان، دستگاه های دولتی و مراکز آموزشی اقدام نماید.
انتهای پیام/


کد مطلب: 450374

آدرس مطلب: https://www.4baharan.ir/news/450374/لزوم-تامین-سوخت-گلخانه-های-کشاورزی-سراوان

چهاربهاران
  https://www.4baharan.ir