۰
مدير عامل صندوق اعتباري هنر كشور در دیدار با هنرمندان چابهار:

حمایت صندوق اعتباری هنر از هنرمندان و اصحاب رسانه سیستان و بلوچستان

مدير عامل صندوق اعتباري هنر كشور گفت: وظیفه صندوق اعتباری هنر حمایت از همه اهالی فرهنگ، هنر و رسانه کشور است.
حمایت صندوق اعتباری هنر از هنرمندان و اصحاب رسانه سیستان و بلوچستان
به گزارش چهاربهاران، سیدحسین سیدزاده در جریان سفر به چابهار در نشست با اصحاب فرهنگ و هنر این شهرستان اظهار کرد: صندوق اعتباری هنر کشور برای رفاه حال اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه سیستان و بلوچستان در صدور بیمه تامین اجتماعی و بیمه تکمیلی و کمک به اقتصادی شدن آثار هنری هنرمندان این استان قول همکاری و مساعدت می‌دهد.

وی با بیان اینکه هنرمندان این استان از توان و ظرفیت فوق‌العاده‌ای برخوردارند، افزود: مقام عالي وزارت حساسيت وتوجه ويژه اي به مناطق مرزي وكم برخوردار به ويژه سيستان وبلوچستان دارند وتلاش ما هم به ويژه به قشر هنرمند اين استان با توجه به توان وظرفيت بالاي هنرمنداني كه در چابهار ديدم خاص ودنباله دار خواه بود.

مدير عامل صندوق اعتباري هنر كشور گفت: سیاست‌های حمایتی این صندوق بر پایه ارائه خدمات حمایتی نظیر بیمه تأمین اجتماعی، بیمه تکمیلی، تکریم و مستمری و خدمات رفاهی و تسهیلاتی به هنرمندان، نویسندگان و روزنامه‌نگاران تنظیم شده ولی ماهیت و روح فعالیت‌های ما پیدا کردن کسانی است که از شریف‌ترین اهالی فرهنگ و هنر هستند اما به شکل رنج‌آوری زندگی می‌کنند.

 وی بیان کرد: هنرمندان باید مطالبه گري خود را داشته واز مسولين مربوطه بخواهند پيگري لازم جهت حل مشكلتشان داشته باشند.

مدیرعامل صندوق اعتباری هنر پس از این نشست از انجمن‌های موسیقی، هنرهای تجسمی، خوشنویسی، تذهیب، فیلم و عکس چابهار بازدید کرد.
انتهای پیام/
سه شنبه ۱۸ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۱۱
کد مطلب: 450355
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *