۰

آمادگی جسمانی اولویت کاری کارکنان ناجا در انجام ماموریت‌ها

معاون هماهنگ کننده انتظامی سیستان و بلوچستان با تاکید بر اینکه آمادگی جسمانی اولویت کاری کارکنان ناجا در انجام ماموریت های سازمانی می باشد، گفت: ورزش نقش موثری در پر کردن اوقات فراغت جوانان و کاهش آسیب های اجتماعی دارد.
آمادگی جسمانی اولویت کاری کارکنان ناجا در انجام ماموریت‌ها
به گزارش چهاربهاران، غلامرضا جعفری صبح امروز در اولین روز هفته ناجا با شعار پلیس؛ حاکمیت ارزش های اسلامی، ولایتمداری و جامعه ایمانی، در حاشیه همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی ضمن تبریک فرا رسیدن هفته نیروی انتظامی اظهار داشت: پلیس از بطن مردم و متعلق به همه افراد جامعه می باشد و سعی و تلاش می کند همه برنامه ها و ماموریت های خود را با محوریت و مشارکت همه جانبه مردم اجرا کند و آنها را در تولید امنیت سهیم می داند. 
وی افزود: در هفته ناجا سعی شده است برنامه ها با مشارکت همه جانبه همه دستگاه های دولتی و مردم اجرا شود و یکی از همین برنامه ها اجرای همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی می باشد که با حضور اقشار مختلف مردمی انجام شد. 
این مقام انتظامی بیان داشت: از آنجایی که ورزش، خصوصا ورزش های همگانی و قهرمانی مورد تایید مقام معظم رهبری می باشد، نیروی انتظامی آمادگی جسمانی کارکنان را در اولویت کاری خود قرار داده است. 
سرهنگ جعفری خاطرنشان کرد: کارکنان ناجا با انجام ورزش ها تخصصی توانسته اند در رشته های مختلف افتخار آفرینی و مدال های رنگارنگ زیادی را کسب کنند و حائز موفقیت های فراوانی شوند. 
وی با اشاره به اینکه چالاکی و آمادگی جسمانی می تواند سرعت عمل و کارایی نیروی انتظامی را در ماموریت ها بالا ببرد، اظهار داشت: این امر مهم در قالب قرارگاه جهادی در تمام یگان های انتظامی در حال اجرا و مورد تاکید همه فرماندهان این سازمان است.
این مقام انتظامی در ادامه سخنان خود تصریح کرد: روح سالم در بدن سالم می باشد و هر جا روحیه ورزشکاری، پهلوانی و قهرمانی وجود داشته باشد، فتوت، جوانمردی و آزادگی وجود دارد و می تواند از بروز جرایم و آسیب های اجتماعی جلوگیری کند. 
معاون هماهنگ کننده انتظامی سیستان و بلوچستان ضمن تشکر از حضور خانواده معظم شهدا، جانبازان، کارکنان انتظامی و سایر اقشار مختلف مردمی در این همایش، خاطر نشان کرد: از آنجایی که ورزش نقش موثری در پر کردن اوقات فراغت جوانان و کاهش آسیب های اجتماعی دارد، با برنامه ریزی، همکاری و تعامل سایر دستگاه های مرتبط با این حوزه کاری می توانیم این همایش ها را در روز های دیگر سال انجام دهیم تا مردم در این برنامه پرمخاطب حضور پرشوری داشته باشند. 
در پایان مراسم از خانواده معظم شهیدان و جانبازان تقدیر و به قید قرعه به افراد شرکت کننده در این همایش جوایز ارزنده ای اهدا شد. 
انتهای پیام/
جمعه ۱۴ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۵۴
کد مطلب: 450339
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *