موفقیت های پليس با مشاركت و همدلي شهروندان و حمايت مسئولان امکان پذیر است

14 مهر 1396 ساعت 16:51

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان هفته نیروی انتظامی را اوج نمايش توانمندي پليس در ایجاد امنیت پایدار عنوان کرد و گفت: موفقیت های پلیس با مشارکت و همدلی شهروندان و حمایت مسئولان و سایر نهادهای دولتی به وجود می آید و باعث ایجاد امنیت پایدار و فضایي سرشار از آرامش برای مردم خواهد شد.


به گزارش چهاربهاران، سردار "محمد قنبری" با تسليت ايام سوگواري ماه محرم و شهادت سرور و سالار شهيدان امام حسين (ع) در تشریح برنامه های هفته ناجا گفت: هفته نیروی انتظامی با شعار «پليس براي امنيت، امنيت براي همه» از امروز جمعه با برنامه شرکت کارکنان انتظامی استان در نماز عبادی سیاسی جمعه آغاز و با برنامه غبارروبی و تجدید میثاق با شهیدان عزیزمان پایان می پذیرد.
وی افزود: در اجراي برنامه هاي هفته ناجا توسعه رويكرد جامعه محوري و مردم مداری پلیس در توليد و حفظ امنيت و گسترش سطح تعاملات برون سازماني، جلب حداكثري مشاركت مردم و توسعه ارتباطات با مراكز دانشگاهي، علمي و پژوهشي در راستاي پيشگيري از جرايم و آسيب هاي اجتماعي را با جديت پيگيري مي كنيم.
این مقام ارشد انتظامی با بيان اينكه براي هر روز هفته ناجا شعار مخصوص متناسب با برنامه های آن روز انتخاب شده است، اظهار داشت: در این هفته با اجرای برنامه های محوری از جمله حضور کارکنان انتظامی استان در مراسم نماز جمعه، برگزاری صبحگاه مشترک، نشست با سران طوایف و ریش سفیدان، طرح های مردم یاری و دیدار با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه محترم از جمله برنامه هایی است که اجرایی خواهد شد. 
سردار قنبری اقتدار پليس در راستاي كاهش جرايم و آسيب هاي اجتماعي، بهره مندي از ظرفيت هاي رسانه در افزايش احساس امنيت و ارزيابي شهروندان از عملكرد پليس را مورد تأكيد قرار داد و اظهار داشت:‌ در طول هفته ناجا 122 برنامه متنوع فرهنگي، آموزشي، اجتماعي، ورزشي و رسانه اي برای اجرا پيش بيني كرديم.
فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان در پایان با اشاره به حمايت مسئولان از پلیس و همکاری و تعامل شهروندان با نیروی انتظامی خاطرنشان کرد: قطعاً موفقیت های پليس با مشاركت و همدلي شهروندان و حمايت مسئولان و سایر نهادهای دولتی باعث ایجاد امنیت پایدار و فضایي سرشار از آرامش برای مردم خواهد بود و این هفته نقطه اوج این همکاری و تعامل با پلیس می باشد.

انتهای پیام


کد مطلب: 450338

آدرس مطلب: https://www.4baharan.ir/news/450338/موفقیت-های-پليس-مشاركت-همدلي-شهروندان-حمايت-مسئولان-امکان-پذیر

چهاربهاران
  https://www.4baharan.ir