۰
امام جمعه چابهار در خطبه های نماز جمعه این هفته:

سپاه و نیروی انتظامی دو محور اصلی امنیت کشورند/مسئولان راههای رفتن زوار به کربلا را تسهیل تر کنند

امام جمعه چابهار گفت: مردم امنیت محرم را مدیون زحمت های ارگان های امنیتی بویژه سپاه، بسیج و نیروی انتظامی می باشند.
سپاه و نیروی انتظامی دو محور اصلی امنیت کشورند/مسئولان راههای رفتن زوار به کربلا را تسهیل تر کنند
به گزارش چهاربهاران، حجت السلام والمسلمین سید محمد موسوی با اشاره به حضور حماسی و پرشور مردم در روز عاشورا اظهار کرد: امنیت عاشورا و تاسوعای امسال را مدیون همت و تلاش شبانه روزی ارگان های تلاشگر امنیتی بوده و باید این امنیت مطابق گذشته دارای ثبات مستمر باشد.
وی اقدام جنایتکاران درتاسوعای چابهارکه منجر به شهادت و زخمی شدن جمعی ازشهروندان شد، محکوم کرد و افزود:​ اگر تکفیری ها و دست نشانده های گول خورده آمریکایی دست به چنین اقداماتی زده اند مسلما در دنیا و آخرت پشیمان خواهند شد و خواهند دانست این راه رستگاری نیست.
خطیب نماز جمعه چابهار با فرا رسیدن هفته نیروی انتظامی بیان کرد:​ تلاشگران و ضامنین امنیت اجتماعی به فرموده مقام معظم رهبری بیشترین ارتباط مستقیم با مردم را نسبت به سایر ارگان ها دارند و بنابراین وظیفه خطیرتری در نظم و ثبات جامعه ایفا می کنند.
وی در خصوص زائرین کربلای معلی گفت: کشور عراق با وضعیت جنگ زدگی تسهیلات رفت و آمد زوار در کربلا را چنان آسان کرده که همه بتوانند در راحتی و آسایش به زیارت اباعبدالله الحسین(ع) بپردازند ولی این روادید در کشور ما نیاز به بازبینی بیشتر دارد باید قیمت ها و بوروکراسی اداری کاهش یابد.
امام جمعه چابهار​ اذعان کرد: سفر به بین الحرمین مسلما تبعات دنیوی و اخروی پراز روحانیت الهی را در پی دارد لذا مسئولین تلاش کنند تا با تغییر اوضاع کنونی در جهت کاهش قیمت ها چه از هزینه پارکینگ خودرو در مرز عراق و چه از تسهیلات عبور و مرور برای زیارت شهدای کربلا تلاش مضاعف تری انجام دهند.
انتهای خبر/
جمعه ۱۴ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۱۲
کد مطلب: 450334
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *